کد خبر : ۱۰۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد؛
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه معاونت حمل و نقل با تمام تخلفات برخورد خواهد کرد،گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی بازرسی ها از نحوه دریافت کرایه ها از رانندگان افزایش خواهد یافت.
به گزارش خودروکار، محسن پورسیدآقایی با اشاره تمهیدات معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در آستانه سال تحصیلی در شهر اظهار کرد: طی روزهای گذشته جلسات خوبی با پلیس راهوار، وزارت آموزش و پرورش و سایر بخش‌های شهرداری برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها آمادگی اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده را دارند و امیدواریم شهروندان نیز همکاری لازم را با عوامل اجرایی داشته باشند تا با ترافیک کمتری روبرو باشیم.

پورسیدآقایی با اشاره به افزایش ترافیک در آغاز سال تحصیلی افزود: در این زمینه هر ساله با بار ترافیکی روبرو هستیم ولی چنانچه تمام بخش‌ها همکاری کنند میزان ترافیک به شدت کاهش خواهد یافت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: یکی از تصمیمات اتخاذ شده در روزهای گذشته برخورد با رانندگان متخلف در آستانه سال تحصیلی (شخصی و تاکسی) است که در این زمینه همکاری لازم پلیس پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته در همین ایام شاهد افزایش تخلفات از سوی رانندگان در خصوص دریافت کرایه بودیم که امسال به شدت با این موضوع برخورد خواهد شد.

پورسیدآقایی گفت: شهروندان تهرانی در صورت هر گونه تخلف موضوع را به بازرسان حاضر در سطح شهر اطلاع بدهند و قطعاً در همان زمان ابتدایی با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران