کد خبر : ۱۰۰۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت مشاوره ای بین المللی Interband به تازگی یک رده بندی از جذاب ترین برندهای بزرگ دنیا از نظر جاذبه دیجیتالی معرفی کرده که بر اساس آن، فولکس واگن به عنوان یکی از بزرگترین خودروساز جهانی، در رده هفدهم جای گرفته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت مشاوره ای Interbad که در زمینه استراتژی، تجزیه و تحلیل برند، ارزش گذاری و طراحی و مدیریت برنامه های دیجیتالی برند و غیره متخصص است، در 17 کشور دنیا فعالیت می کند.

این کمپانی بر اساس شاخص های جذابیتی که به طور گسترده در زمینه های مختلف شناسایی شده، اقدام به رده بندی شرکت های بزرگ دنیا کرده است. همانطور که می دانیم تغییرات دیجیتال عصر امروز و به خصوص در زمینه رسانه، باعث تحول عمیقی در نحوه عملکرد شرکت ها، ارتباط و تعامل آن ها با مشتریان شده و به طور مستقیم یا غیر مستقیم تاثیرات منحصر به فردی در نحوه فعالیت آن ها در فضای مجازی، رقابت پذیری، رشد، تمایز،  کیفیت و کمیت آن ها در روند تولید و پشتیبانی به وجود آورده است.

Interband عملکرد دیجیتال شرکت های برتر دنیا را در همه زمینه های بانکداری، خودروسازی، بیمه، بهداشت و سلامت، انرژی و مخابرات و غیره، بر اساس 10 معیار وضوح، تعهد داخلی، نحوه مدیریت شبکه های اجتماعی، واکنش پذیری، صداقت و اعتبار، ارتباط و تعامل با مشتری، تمایز، انسجام، دسترسی اجتماعی و تعهد خارجی بررسی کرده و در نهایت یک رده بندی از بهترین آن ها معرفی کرده است.

شرکت های معرفی شده در این رده بندی، در واقع برند هایی هستند که بیشترین سرمایه گذاری را در بخش دیجیتال و رسانه ها داشته اند. کمپانی سامسونگ با بیشترین امتیاز در رتبه اول و اپل در رده دهم جای گرفته است.

در میان 100 برند جذاب، تنها نام سه خودروسازی فولکس واگن، رنو و فورد دیده می شود. جالب اینجاست که تا رتبه هفدهم که فولکس واگن قرار گرفته، هیچ نشانی از شرکت های فعال در صنعت خودرو به چشم نمی خورد. شرکت خودروسازی فرانسوی رنو هم در رده بیستم  نشسته است. بر اساس این رده بندی، فولکس واگن با وجود رسوایی دیزل گیت، همچنان در حفظ مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی موفق عمل کرده و در نشریات و رسانه های اجتماعی خود از تعهد بالایی نسبت به رقبا برخورد دار بوده است.


ترجمه : گلنوش محب علی

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران