کد خبر : ۱۰۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
مدیرعامل آرین سرمایه با بیان اینکه هدف پنج ساله آرین تایر پویا (نماینده لاستیک بریجستون در ایران) عرضه یک میلیون حلقه در سال است، گفت: قیمت های تعیین شده برای لاستیک های بریجستون کاملا رقابتی است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، داریوش بی ریا در نشست خبری آغاز به کار نمایندگی رسمی لاستیک بریجستون در ایران، با بیان اینکه میزان تقاضا لاستیک در ایران حدود ۲۲ حلقه است، اظهار کرد: حدود ۱۴ میلیون حلقه لاستیک از نیاز بازار توسط تولید داخلی تامین می شود و سهم قابل توجهی از واردات در اختیار برندهای چینی است.

او افزود: برندهای جهانی لاستیک با نمایندگی رسمی در حال بازگشت به ایران هستند و این در حالی است که استانداردهای واردات در ایران بسیار سختگیرانه است.

بی ریا با اشاره به اینکه نمایندگی بریجستون از دی ماه سال گذشته اخذ شده است، گفت: تایرهای آرین تایر پویا  در قالب سه برند بریجستون، دیتون و فایرستون به ایران وارد می شود.

او یاداور شد: تایرهای وارداتی تماما با شرایط جاده های ایران هم خوانی دارد و با توجه به شرایط جاده های ایران سفارش گذاری شده است.

مدیرعامل آرین موتور سرمایه گفت: در حال حاضر ۶۰ مدل از محصولات بریجستون امکان واردات دارد و حدود ۳۰ تا ۴۰ سایز دیگر به سبد بریجستون در ایران افزوده خواهد شد.

او در رابطه با هدف گذاری شرکت بیان کرد: هدف پنج ساله ارین تایر پویا عرضه یک میلیون حلقه تایر در پایان پنج ساله است که دستیابی به این مهم به واسطه رقابت بسیار در سایزهای ۱۳ تا ۱۵ بسیار سخت است.

بی ریا با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات وارداتی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: قیمت های تعیین شده برای محصولات بریجستون در ایران بسیار رقابتی است.

مدیرعامل ارین سرمایه خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته فروش تایر اغاز شده و هدف اصلی در دو سال آینده بازار تایرهای سایز ۱۵ و ۱۶ به بالا است.

مدیرعامل ارین سرمایه تاکید کرد: ارین تایر پویا محصولات خود را در قالب یک مجموعه واحد همراه با خدمات متنوع عرضه خواهد کرد.

او در انتها بیان کرد: بریجستون و شرکت آرین تایر پویا برای کوتاه مدت برنامه تولیدی در ایران ندارد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران