کد خبر : ۱۰۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
بازار ایران در سال 95 شاهد عرضه 16 مدل خودروی شاسی بلند در رده قیمتی زیر 100 میلیون تومان بوده که حدود 4 درصد از تعداد فروش خودروها در این سال را به خود اختصاص داده است
به گزارش خودروکار، بازار ایران در سال‌های اخیر از نظر مدل و کلاس خودروهای عرضه شده از تنوع بیشتری برخوردار بوده است و شرکت های عرضه کننده کوشیده‌اند بر اساس نیازها و علایق مشتریان خودروهای گوناگونی را در دسته های قیمتی مختلف عرضه نمایند. در این میان خودروهای شاسی بلند به عنوان کلاسی از خودروهای سواری همواره مورد توجه برخی از مشتریان ایرانی بوده است. بخشی از تقاضای خودروهای شاسی بلند مربوط به دسته های قیمتی زیر 100 میلیون تومان است که با توجه به تنوع نسبی روش‌های فروش خودرو، سهم رو به رشدی از فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند.

بازار ایران در سال 95 شاهد عرضه 16 مدل خودروی شاسی بلند در دسته قیمتی زیر 100 میلیون تومان بوده که حدود 4 درصد از تعداد فروش خودروها در این سال را به خود اختصاص داده است. نتایج منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در سال 95 نشان می دهد، در دسته خودروهای شاسی بلند زیر صد میلیون تومان، خودروی چانگان SC35اتوماتیک با کسب امتیاز رضایت 744 از 1000 بالاترین امتیاز رضایت مشتریان از کیفیت خودرو را کسب نموده است و پس از آن هایما S7 توربو اتوماتیک با یک اختلاف امتیاز کمتر جایگاه دوم را کسب کرده است.

با 10 خودروی برتر شاسی بلند زیر 100 میلیون تومان آشنا شوید!



منبع: ایلنا
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران