کد خبر : ۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
کرایسلر قصد دارد در آینده ای نزدیک خودرو لوکس مدل ۳۰۰ را با موتور بسیار قوی Hellcat وارد بازار کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، دو مدل دوست داشتنی دوج یعنی چارجر و چلنجر سال ها پیش از موتور بسیار قدرتمند ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری Hellcat رونمایی استفاده کردند که توان تولید ۷۰۷ اسب بخار را داشت. پس از آن جیپ گرند چروکی از این موتور قدرتمند استفاده کرد و تبدیل به قوی ترین شاسی بلند بازار شد.

بر اساس آخرین اخبار، کرایسلر قصد دارد از این موتور قوی بر روی یکی از لوکسترین خودروهای خود یعنی مدل 300 استفاده کند. با توجه به اینکه این مدل از پلتفرم مشابه با دوج های چارجر و چلنجر استفاده می کند، قابل درک است که موتور قدرتمند روی آن قرار بگیرد.



این خودرو با موتور قوی که تا سال ۲۰۱۸ به بازار می آید، به احتمال زیاد آخرین مدل کرایسلر ۳۰۰ خواهد بود که با چهره قدیمی رونمایی می شود. در سال ۲۰۱۹ چهره این مدل از کرایسلر به طور کلی تغییر خواهد کرد. لازم به ذکر است که مدل ۳۰۰ از سال 2004 تا امروز تنها یکبار به روزرسانی شده است و همچنان از همان پلتفرم قدیمی استفاده می کند. با این حال برخی اخبار حاکی از آن است که ممکن است تولید تا سال 2020 نیز ادامه داشته باشد.

 لازم به ذکر است که کرایسلر پس از ایجاد تغییر در مدل ۳۰۰ به سراغ مدل پسفیکا خواهد رفت و این خودرو را نیز در سال 2020 به طور کامل متحول می کند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران