کد خبر : ۱۰۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت تویوتا قصد دارد دو مدل قدیمی خود را بار دیگر احیا کرده و جان تازه ای به خط تولید خود ببخشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تویوتا به احتمال فراوان قصد دارد دو مدل سوپرا و سلیکا را به عنوان دو خودروی اسپرت بار دیگر احیا کند. در حال حاضر جدیدترین مدل از سری سوپرا در حال بازسازی و طراحی دوباره با همکاری ب ام و است و تا چند سال آینده وارد بازار خواهد شد. همچنین به نظر می رسد مدل سلیکا نیز بار دیگر توسط این شرکت زنده خواهد شد.

تا جایی که اخبار نشان می دهد، چند گزینه برای رونمایی از سلیکا در نظر گرفته شده است. احتمال اول ساخت یک مدل کاملا جدید با طراحی متفاوت، دیفرانسیل جلو تحت نام سلیکا است که به نظر معقول و جذاب می آید.

احتمال دوم این است که تویوتا خط تولید GT86 را تغییر داده و به عنوان سلیکا آن را وارد بازار کند. با این حال بسیاری از کارشناسان احتمال دوم را تقریبا غیر ممکن می دانند چرا که تا امروز GT86 تا حدی توانسته خود را بر سر زبان ها بیاندازد کند اما همانند تویوتا سلیکا هیچوقت معروف نخواهد شد.





البته این خودروساز ژاپنی به راحتی می تواند نام سلیکا را بر روی یکی از خودروهای کانسپت خود قرار دهد یا به مانند میتسوبیشی این برند را به عنوان یک خودروی شاسی بلند وارد بازار کند. با این حال باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدترین در این زمینه بدست برسد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران