کد خبر : ۱۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت خودروسازی فورد در راستای کاهش هزینه‌ها به دنبال تعطیلی موقت پنج کارخانه تولید خودرو است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، فورد اعلام کرد که در راستای کاهش هزینه‌های تولید، به دنبال تعطیلی موقت پنج کارخانه خط تولید در آمریکای شمالی است. این خط تولیدها مربوط به مدل‌هایی از این شرکت است که فروش کمی دارند.

به گفته این شرکت خودروسازی، کارخانه‌ تولید کننده فورد فیستا در کواوتیتلان (مکزیک) به مدت سه هفته، کارخانه ارموسییو (مکزیک) که مدل‌های "فیوژن" و "MKZ" و کارخانه میشیگان که مدل محبوب "فوکوس" را تولید می‌کند نیز به مدت دو هفته بسته خواهد شد. همچنین دو کارخانه دیگر که به ترتیب در شهرهای میشیگان و کانزاس قرار دارند به ترتیب به مدت دو و یک هفته تعطیل خواهند شد.

در مجموع 15 هزار نفر در این پنج کارخانه مشغول به کار هستند و هنوز مشخص نیست که چه تعداد از آن‌ها به صورت موقت بیکار می‌شوند.

به نقل از "Automotive News" فورد تا تاریخ 1 سپتامبر برای  111 روز فورد ماستنگ‌، 87 روز فورد فیوژن و 103 روز ون‌ های این شرکت به فروش نرفته اند،  همچنین طی 162 روز گذشته تعداد بسیار زیادی لینکلن کنتیننتال به فروش نرفته به جمع این خودروها اضافه شده است.

فورد و رقیبش جنرال موتورز از ابتدای امسال به دنبال تمرکز بر روی جلب رضایت مشتریان بودند و در همین راستا تولید خودروهای پر فروش خود مانند پیکاپ‌ها را بیشتر کردند و تعطیلی کارخانه‌ها نیز در راستای همین امر است.

آمار فروش فورد از ابتدای امسال تا ماه آگوست 18 درصد کاهش یافته است.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: CNBC

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران