کد خبر : ۱۰۱۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
نسل آینده چارجر و چلنجر که از جمله مدل های دوست داشتنی دوج هستند در سال 2019 برای آخرین بار تغییر چهره پیدا(فیس لیفت) خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، چند ماه پیش اعلام شد که تمامی برندهای زیرمجموعه فیات کرایسلر قرار است با پلتفرم آلفارومئو جیورجیو برای نسل آینده وارد بازار شوند. با این حال دوج قصد دارد این تصمیم گیری را دور زده و به سراغ مازراتی برود و خودروهای خود را با پلتفرم مدل گیبلی وارد بازار کند.

هر دو مدل چارجر و چلنجر برای سال ۲۰۱۹ و برای آخرین بار تغییر چهره پیدا خواهند کرد و با به روز رسانی وارد بازار می شوند اما در سال 2021 نسل جدید این خودروها وارد بازار خواهد شد. در این سال به احتمال فراوان شاهد معرفی هر دو خودرو با پلتفرم مازراتی خواهیم بود.

باقی مدل های تحت نام دوج مانند مدل Journey با پلتفرم آلفارومئو جیورجیو که دیفرانسیل عقب است به بازار عرضه می شود. نسل آینده این خودروها که از این پلتفرم بهره می برد در سال 2019 رونمایی خواهد شد. این خودرو در ایتالیا تولید شده و به احتمال فراوان چند امکان از موتور آلفا رومئو استویو را نیز در اختیار خواهد داشت.



این مدل از سری دوج به صورت ۵ نفره عرضه می شود تا بازار برای مدل دورانگو که ۷ صندلی دارد باز باشد. این خودروی ۷ نفره نیز در کمتر از دوسال آینده از نو طراحی خواهد شد. از دیگر مدل های دوج می توان به گراند کاروان اشاره کرد که ماه گذشته تولید آن متوقف شد اما به احتمال فراوان از سال 2019 با طراحی جدید و استانداردهای ایمنی بیشتر وارد بازار می شود.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران