کد خبر : ۱۰۱۱۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
از طراحی تا عملکرد موتور و سیستم های مختلف آخرین محصول جذاب لامبورگینی را می توانید در این گزارش مطالعه کنید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، اگر با دنیای خودرو کمی آشنا باشید و اخبار آن را دنبال کنید، حتما می دانید که لامبورگینی قصد دارد مدل شاسی بلند خود را با عنوان «اوروس» وارد بازار کند. این شرکت قول داده که مدل جدید بهترین، سریع ترین و زیباترین شاسی بلندی باشد که تا به امروز روانه بازار شده است. این دومین بار است که لامبورگینی دست به تولید یک خودرو شاسی بلند میزند و سال های  پیش مدل LM002 را روانه بازار کرده بود.

تا امروز شایعات بسیار زیادی در مورد این خودرو گفته شده به طوری که از سال 2012 تا به امروز عکس های متعددی هم  از آن منتشر شده است. برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن بود که لامبورگینی اعلام کرد قصد دارد یک شاسی بلند خاص بسازد. این لامبورگینی به مانند تمامی سوپرماشین های دیگر این برند یک خودروی قدرتمند، سریع و زیبا خواهد بود. همچنین از تصاویری که تا امروز به صورت مخفیانه منتشر شده مشخص است که  این خودرو بسیار خاص  است.

اگر خیلی دوست دارید چهره این خودرو را ببنید بهتر است نگاهی به تصویر زیر داشته باشید. این تصویر با توجه به تمام شایعات و همچنین تصاویر لو رفته از خودرو ساخته شده و شاید نزدیکترین تصویر به مدلی باشد که وارد بازار خواهد شد. جلو پنجره این خودرو به مانند آونتادور و البته هوراکن خواهد بود که دماغه ای نازک دارد. در زیر دماغه خودرو دو دریچه زاویه دار برای مکش هوا در نظر گرفته شده که می تواند به خنک کردن موتور نیز کمک بسیار کند.



در پشت این خودرو البته چراغ های ال ای دی کوچک قرار گرفته و 4 اگزوز آن را همراهی می کند. شیشه های عقب بسیار کوتاه هستند ولی برای بهبود فضای دید راننده دوربین هایی در انتهای خودرو قرار گرفته است. لاستیک های بزرگ و البته نقطه ثقل پایین باعث شده تا این خودرو بیشتر از گذشته اسپرت به نظر برسد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از موتور این خودرو در اختیار نیست اما آنچه مسلم است قرار گرفتن یک موتور 4 لیتری V8 biturbo ست که می تواند 650 اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت باعث می شود تا اوروس به سریع ترین شاسی بلند در پیست نوربررینگ تبدیل شود. البته بعد از یک سال که تولید مدل سوختی آغاز خواهد شد، مدل هیبرید نیز به بازار عرضه می شود که احتمالا سال 2019 خواهد بود.



لامبورگینی قیمت 200 هزار دلاری را برای این خودرو در نظر گرفته است و قرار است در سال اول 1000 دستگاه از این خودرو تولید شود. سپس در سال دوم 3500 خودرو تولید می شود که به گفته این شرکت می تواند بازار را تغییر دهد.

این خودرو در بهترین شرایط روز چهارم از ماه دسامبر سال 2017 وارد بازار می شود.




مترجم
خودروکار: محمد امین زمانی

منبع: motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران