کد خبر : ۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
خودرو در ایام محرم به محلی برای نشان دادن سوگواری و عزای حسینی تبدیل‌شده و برخی افراد بروی شیشه خودروهای خود ذکر مصیبت طراحی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ماه محرم ماه عزای حسینی از شب گذشته آغاز شد و در سال‌های اخیر سبک و سیاق عزاداری تا حدودی تغییر کرده و در کنار سیاه‌پوش شدن معابر، خودروها نیز به محلی برای نشان دادن عزای حسینی تبدیل‌شده است و شیشه‌های خودرو به‌ویژه شیشه عقب همچون تخته‌سیاهی است که ذکری از ایام محرم بر آن نوشته می‌شود.

نوشتن یا طراحی شیشه و کاپوت خودرو در ایام محرم درگیر مغازه یا واحد صنفی نمی‌شود و گوشه و کنار خیابان‌ها محلی برای طراحی خودرو برای این ایام است.



گشت‌وگذار شبانه خبرنگار خودروکار نشان از آن دارد که نوشتن نام و ذکر مناسب با ایام محرم بروی هر شیشه خودرو پنج هزار تومان هزینه دارد و اگر فردی به دنبال طرح برای شیشه خودرو است باید برای هر شیشه هزینه 10 تا 15 هزارتومانی را در نظر بگیرد.

همچنین ابتدای شهریور ماه معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا عنوان کرد؛ نصب هرگونه علائم برچسب و نوشته از جمله استیکر، شعر و جملات فلسفی روی بدنه خودرو جریمه ۳۰ هزار تومانی دارد و حتی نقاشی و دست نوشته‌هایی که روی شیشه‌ و بدنه خودرو در ایام محرم انجام می‌شود هم ممنوع است چرا که دید راننده را مختل می‌کند. بنابراین افرادی که می خواهند بر روی خودرو خود طرح و شعاری طراحی کنند باید در انتظار جریمه های پلیس راهنمایی و رانندگی هم باشند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران