کد خبر : ۱۰۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
گریت وال در حال حاضر بزرگترین تولید کننده شاسی بلند و وانت در چین به شمار می آید ولی این کارخانه قصد دارد فضای کاری خود را گسترده تر کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گریت وال چند وقتی هست که به وضوح علاقه خود را برای خریداری برند جیپ اعلام کرده تا بدین ترتیب بتواند به عنوان بزرگترین تولید کننده شاسی بلند در دنیا شناخته شود.

با این حال این کارخانه قصد دارد برند خود را نیز گسترش دهد. هاوال یکی از زیر مجموعه های این شرکت، به تازگی رشد خوبی داشته و حالا «وی» هم به زیرمجموعه های این شرکت اضافه شده است.



«وی» برند جدید گریت وال به شمار می آید که زمینه تخصصی آن تولید شاسی بلندهای لوکس است. این برند نام خود را از بنیانگذار گریت وال به نام «وی جین جون» برگرفته است.

این برند برای اولین بار در سال 2016 وارد بازار چین شد اما هفته گذشته برای اولین بار به بازارهای بین المللی معرفی شد. «وی» همچنین در کنار گریت وال در نمایشگاه فرانکفورت حضور داشت و یک کانسپت تمام الکتریکی به نام XEV را نیز معرفی کرد که می تواند با هر بار شارژ مسیر 530 کیلومتری را طی کند.



از جمله مهمترین محصولات زیرمجموعه این برند می توان به مدل های VV5 و VV7 اشاره کرد که در حال حاضر در بازار چین به فروش می رسد. همچنین مدل P8 نیز توسط این کارخانه معرفی شد که در حد یک نمونه است و خودرویی هیبرید به شمار می آید.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motorauthority.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران