کد خبر : ۱۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
وزير صنعت معدن و تجارت از نمايشگاه خودرو پاريس بازديد كرد.
به گزارش خودروکار، محمدرضا نعمت‌زاده در راستاي ادامه مذاكرات با خودروسازان فرانسوي به اين كشور سفر كرده و با حضور در غرفه شركت‌هاي پژو، سيتروئن، دي‌اس و برخي از قطعه‌سازان بزرگ فرانسه درباره توسعه همكاري‌ها با آنان گفت و گو كرد.

نعمت زاده در حاشيه اين بازديد در پاسخ به سوال خبرنگار خودرونويس درباره روند همكاري‌هاي ايران و فرانسه در صنعت خودرو گفت: اين سفر با هدف سرعت بخشيدن به روند همكاري ها صورت گرفته و فرانسوي‌ها نيز علاقه‌مند هستند تا هر چه زودتر محصولات جديد خود را در چارچوب همكاري‌هاي مشترك به بازار ايران عرضه كنند.

وي گفت: روند اجراي قرارداد پژو با گروه صنعتي ايران خودرو سرعت گرفته و منابع مالي طرف فرانسوي در قالب همكاري مشترك نيز تزريق شده است.

وي گفت: فردا نيز علاوه بر بازديد از غرفه شركت رنو، مذاكرات با اين شركت ادامه خواهد يافت.

گفتنی است نعمت‌زاده را در اين سفر محسن صالحي نيا معاون امور صنايع، اميرحسين قناتي مديركل خودرو و نيرو محركه، منصور معظمي مديرعامل ايدرو و نمايندگاني از كميسيون صنايع مجلس و شركت‌هاي خودروسازي داخلي همراهي مي‌كنند.

وزير صنعت معدن و تجارت همچنين در ادامه بازديد خود از نمايشگاه خودرو پاريس در غرفه شركت خودروسازي فيات ايتاليا حضور يافت و با مسوولان اين شركت گفت و گو كرد.

منبع: خودرونویس

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران