کد خبر : ۱۰۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
گروه خودروسازی پژو –سیتروئن برای حضور قدتمند خود در بازار آمریکا آماده می شود. این خودروساز فرانسوی با رهبری کارلوس تاوارس، نسل جدید مدل های پژو، سیتروئن و دی اس را متناسب با نیاز بازار آمریکا طراحی کرده و قرار است تا سه سال آینده به بازار آمریکای شمالی باز گردد.
به گزارش خبرنگار خودرکار، کارلوس تاوارس، مدیر عامل پژو-سیترئون در حاشیه نمایشگاه فرانکفورت اعلام کرد که مدل های سیتروئن سی4 کاکتوس، پژو 3008 و دی اس 6 کراس بک برای عرضه به بازار آمریکا طراحی شده اند و به زودی افسانه تکرار حضور پژو در این کشور به واقعیت می پیوندد.  او در این رابطه گفته است :« این بدان معنی است که ما تاسه سال آینده قادر خواهیم بود محصولات خود را با قوانین، استاندارد ها و مقررات آمریکا انطباق دهیم. »

قوانین مورد نظر کارلوس تاوارس شامل مقررات مربوط به بحث آلایندگی خودروهای دیزلی است که فولکس واگن برای نخستین بار در خاک آمریکا به جعل سیستم های کنترل آلودگی متهم شد و پژو هم در اروپا درباره دستکاری موتور برخی از مدل هایش مورد اتهام قرار گرفت.

پژو، اولین سازنده اتومبیل اروپایی بود که سال ها پیش برای تسخیر بازار آمریکا وارد این کشور شد  اما استراتژی های نادرست و البته حضور قدرتمند رقبا در این کشور، شرکت پژو را مجبور به عقب نشینی کرد. اما، سال گذشته زمزمه هایی از حضور مجدد پژو در آمریکا به گوش می رسید و به نظر می رسد تا پایان سال جاری این تصمیم به وقوع بپیوندد. پیش از این مطلبی درباره استراتژی پژو برای حضور و تسخیر بازار آمریکا منتشر شده بود مبنی بر این که پژو با کمک تکنولوژی های جدید می خواهد جای پای خودر ا در آمریکا محکم کند.

ترجمه : گلنوش محب علی

منبع :BFMtv

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران