کد خبر : ۱۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
سهام گروه خودرویی‌ها در هفته جاری با توجه به رشد نسبتا خوب در هفته گذشته با سیر صعودی قابل توجهی روبرو شدند که این روند در کلیه گروه‌های سایپا،ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو، بهمن، ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل قابل مشاهده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بررسی سهام 7 گروه خودرویی در هفته جاری حاکی از ادامه روند صعودی شاخص در هفته گذشته است، که به این نمادها در طول هفته اشاره می‌شود. 
  
*سایپا (خساپا) 
  
سهام گروه خودرو‌سازی سایپا تعداد سهم در معامله شده در ابتدای هفته سه هزار 15 بوده که این رقم در پایان هفته با رشد روبرو شده و به 7 هزار و 131 رسیده است و در ادامه نیز حجم سهام این گروه از 63 میلیون و 172 سهم در پایان به 187 میلیون و 893 سهم افزایش یافته است. 
  
درصد تغییر قیمت سهام این گروه در بازار در ابتدای هفته با رشد 4.34 درصدی مواجه بوده و پایان هفته به 4.65 درصد رشد رسیده است. 

خودرویی‌ها گوی سبقت را از اهالی تالار شیشه‌ای ربودند 

*ایران خودرو (خودرو) 

  
ایران خودرو در ابتدای هفته یک هزار و 395 سهم بوده که این رقم در پایان با روند صعودی به یک هزار و 776 سهم رسیده است و حجم 18 میلیون 718 سهم در ابتدای هفته با کاهش به 15 میلیون و 472 سهم رسیده است. 
  
در ابتدای هفته این سهم با رشد 4.41 درصدی روبر شده که این روند در پایان هفته جابه جا و به رشد 2.47 درصد رسیده است. 
 
خودرویی‌ها گوی سبقت را از اهالی تالار شیشه‌ای ربودند 

*زامیاد (خزامیا) 
  
گروه زامیاد در ابتدای هفته تعداد 2 هزار و 642 نوبت معاملاتی داشته  که این رقم در انتهای هفته به 2 هزار و 713 سهم افزایش یافته است و حجم معاملات در این گروه با  49 میلیون و 925 سهم به 38 میلیون و 35 سهم در پایان هفته کاهش یافته است. 
  
در ابتدای هفته این سهم رشد 4.05 درصدی داشته و در پایان هفته به رشد 2.8درصدی تبدیل شده است. 

خودرویی‌ها گوی سبقت را از اهالی تالار شیشه‌ای ربودند

*پارس خودرو (خپارس) 

  
گروه سهام پارس خودرو 748 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 2 هزار و 159 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از 12 میلیون 4 سهم در ابتدای هفته به 33 میلیون 236 سهم رسیده که افزایش چشم گیری را تجربه کرده است. 
  
در ابتدای هفته این سهم با رشد 4.41 درصد نسبت به هفته گذشته روبرو شده که این روند در پایان هفته به رشد 4.26 درصدی رسیده است. 
 
خودرویی‌ها گوی سبقت را از اهالی تالار شیشه‌ای ربودند 

*سایپا دیزل (خکاوه) 
  
گروه سهام سایپا دیزل در ابتدای هفته تعداد 780 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 666 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 11 میلیون و 165 سهم در ابتدای هفته به 7 میلیون و 656 سهم در پایان هفته کاهش یافته است. 
  
همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با رشد 4.72 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته نیز ادامه داشته و به 2.05 درصد رشد رسیده است. 

خودرویی‌ها گوی سبقت را از اهالی تالار شیشه‌ای ربودند  

*گروه بهمن (خبهمن) 
  
گروه سهام بهمن در ابتدای هفته تعداد 474 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 275 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 3 میلیون و 818 سهم در ابتدای هفته به یک میلیون و 532 سهم در پایان هفته کاهش یافته است. 
  
همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با رشد 3.65 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 1.01 درصد رشد رسیده است. 
 
خودرویی‌ها گوی سبقت را از اهالی تالار شیشه‌ای ربودند

*ایران خودرو دیزل(خاور) 

  
گروه سهام ایران خودرو دیزل در ابتدای هفته تعداد یک هزار و 606 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته یک هزار و 158 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 32 میلیون و 508 سهم در ابتدای هفته به 20 میلیون و 674 سهم در پایان هفته کاهش یافته است. 
  
همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با رشد 4.64 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 1.95 درصد رشد تبدیل شده است. 

خودرویی‌ها گوی سبقت را از اهالی تالار شیشه‌ای ربودند 

گزارش میزان حاکی از این است که روند 7 گروه خودرویی در ابتدای مهر ماه با توجه به گذر از پایان سال مالی کارگزاری ها، با روند بهتری نسبت به شهریور ماه روبرو شده و شاهد سرعت بالای این گروه برای صدر نشینی در تالار هستیم. 
  
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران