کد خبر : ۱۰۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
تیوولی به‌عنوان خودرو کراس اوور سانگ یانگ با موتور 1.6 لیتری در ایران در بازه قیمتی 100 تا 120 میلیون تومان توانسته بازار مناسبی را از آن خود کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خودرو تیوولی در یک سال اخیر در بازار ایران توانسته جایگاه مناسبی را از آن خود کند، این خودرو که از
محصولات سانگ یانگ کره جنوبی است در حال حاضر از سوی شرکت با قیمت 102 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود.

تیوولی

این خودرو کراس اوور که از موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد توانسته قدرت 128 اسب بخاری و گشتاور 160 نیوتن. متر را تولید کند، تیوولی از گیربکس اتومات شش سرعته با حالت رانندگی تیپترونیک استفاده می‌کند و دارای سیستم تعلیق دو جناغی به همراه کمک فنرهای پیچشی در جلو و چند میله‌ای با کمک‌های پیچشی و میله تعادل در عقب است.

تیوولی
تیوولی با ثبت شتاب 0 تا 100، 12 ثانیه‌ای حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت را برای راننده به ارمغان می‌آورد، این خودرو با توجه به استاندارد آلایندگی یورو 6 در داخل شهر مصرف سوخت 9.8 لیتر، مصرف سوخت 5.7 لیتر در خارج شهر و مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتر را در هر 100 کیلومتر دارد.

تیوولی
از سیستم ترمز و پایداری این خودرو می‌توان به EBD، ABS، ترمزهای دیسکی در محورهای عقب و جلو، سیستم فعال ضد واژگونی ARP، سیستم پایداری الکترونیکی ESP، کمک ترمز الکترونیکی HBA، سیستم کمک حرکت در سربالایی HSA، سیستم ضد لغزش خودرو در شتاب گیری ASR و سیستم ضد هرزگردی TCS اشاره کرد.

تیوولی
همچنین این خودرو دارای کیسه هوای راننده، سرنشین و کیسه هوای پرده‌ای بهره می‌برد. ناگفته نماند در حالی که این خودرو از موسسه ایمنی کشور کره جنوبی سه ستاره را دریافت کرده است، موسسه ایمنی خودروهای اروپا تنها سه ستاره به این خودرو داده است.
 
تیوولی
تیوولی
تیوولی
تیوولی
تیوولی
تیوولی


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رامک خودرو مراجعه کنید؛

قیمت و مشخصات کامل تیوولی

انتهای پیام/




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۱
0
0
رامک خودرو در خرید خودرو آنچنان بالایی سر آدم میاره که دوست داری بیخیال ماشین بشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران