کد خبر : ۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
ب ام و سری ۷ که به عنوان پرچمدار خودروهای لوکس این کارخانه شناخته می‌شود، مدت طولانی نیست که وارد بازار شده اما تصاویر جدید نشان می‌دهد ب ام و به دنبال تغییر دادن چهره این خودرو است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سدان خارق العاده ب ام و با چهره بسیار زیبایش این روزها در بازار خودروهای لوکس جایگاه والایی دارد و کمتر خودرویی می‌تواند با آن رقابت کند اما این نکته برای ب ام و راضی کننده نیست چرا که تصمیم به بهبود این خودرو گرفته است.

در جدیدترین تصاویر لو رفته از سری ۷ می‌توان استتارهایی را بروی قسمت کاپوت، جلو پنجره، سپرجلو و عقب مشاهده کرد. این نوع استتار نشان می‌دهد که درب‌های خودرو تغییری ندارد اما به احتمال فراوان سپر و کاپوت با تغییراتی همراه خواهد بود. در قسمت عقب خودرو نیز به نظر فضای کنار چراغ‌ها کمی تغییر کرده و البته پایین سپر عقب نیز بیشتر زاویه به خود گرفته است.



این تصاویر تغییرات داخلی خودرو را نشان نمی‌دهند اما می‌توان حدس زد که ب ام و از این فرصت برای بهبود فضای داخلی و همچنین استفاده از آخرین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده خواهد کرد. برای مثال احتمال کمی برای وجود سیستم‌های خودران در این نمونه به‌روز شده است.



تغییر کردن موتور و سیستم پیشران خودرو کمی دور از تصور است اما می‌توان احتمال تغییرات کوچک در قدرت موتور را داد. ب ام و ممکن است با تغییر دادن ظاهری کمی هم قدرت به این خودروی جدید اضافه کند. هنوز زمان مشخصی برای رونمایی از این مدل وجود ندارد اما اگر تغییرات در داخل و موتور خودرو اعمال شود می‌توان زمان رونمایی را ابتدای سال آینده میلادی دانست.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران