کد خبر : ۱۰۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
موسسه مشاوره‌ای Interbrand در رده بندی که به تازگی منتشر کرده، در میان نام 100 برند قدرتمند جهان، نام 15 شرکت خودروسازی را آورده است، که تویوتا و مرسدس بنز در بین 10 برند نخست جای گرفته‌اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، موسسه Interbrand ، نام‌های تجاری بزرگ جهان را از نظر معیارهایی که به ارزش گذاری و قدرت بیشتر یک برند کمک می‌کند، بررسی کرده و نتیجه آن را مثل سال های گذشته در قالب یک رده بندی منتشر کرده است.

این معیار ها شامل عملکرد مالی محصولات و خدمات نام تجاری، نقش نام تجاری ( تاثیر نام برند در انتخاب مشتری و مصرف کننده)  و قدرت نام تجاری ( توانایی آن در ایجاد محتوای برتر و ایمن بودن درآمد آینده آن) می شود.

در رده بندی قدرتمند ترین نام های تجاری سال 2017 این موسسه ، شاهد حضور 15 شرکت خودروساز با ارزش کلی 250 میلیارد دلار هستیم. در این میان نام تجاری تویوتا با ارزش 50.2 میلیارد دلار همانند سال گذشته در رتبه هفتم جای گرفته و مرسدس-بنز با ارزش 47.8 میلیارد دلار و صعود 10 پله ای به رده نهم راه یافته است.

شرکت های خودروسازی فورد در رده های 33، آئودی 38، نیسان 39، فولکس واگن 40، پورشه 48، کیا 69، لندرور 73، مینی 87، فراری 88 و تسلا 98 جای گرفته اند. بزرگترین جهش در مقایسه با رده بندی سال گذشته متعلق به نام تجاری لندرور با 5 پله صعود است و فراری هم پس از سه سال غیبت دوباره در این رده بندی حضور پیدا کرده است. از میان تولیدکنندگان موتور سیکلت هم رتبه 77 را نام تجاری افسانه ای هارلی دیویدسون اشغال کرده است.


ترجمه : گلنوش محب علی
منبع : journalauto


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران