کد خبر : ۱۰۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
ساندرو یکی از محبوب ترین خودروهای کلاس اقتصادی رنو ویژه بازار اروپای شرقی و کشورهای درحال توسعه است که در کشور ایران نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ساندرو به تنهایی به واسطه تاریخچه خوبی که از مدل تندر 90 بجا مانده بود و طراحی ظاهری زیباتر و متفاوت توجه بسیاری را به خود جلب کرد که پارس خودرو نمونه استپ وی آن را نیز به بازار عرضه کرد.

ساندرو استپ وی

این خودرو که جزء در ظاهر تفاوت چندانی با نمونه ساندرو معمولی ندارد تنها با اتکا به ظاهر نیمه کراس اووری خود توانست بازاری انحصاری برای خود رقم بزند.
 
ساندرو استپ وی

مشخصات فنی
ساندرو و نسخه استپ وی آن از پیشرانه 16 سوپاپ 4 سیلندر 1.6 لیتری یورو 4 به قدرت 105 اسب بخار در دور 5750 و گشتاور 140 نیوتون.متر در دور 3750 بهره می‌برد که با توجه به انتخاب مالک از طریق دو جعبه دنده متفاوت 5 سرعت دستی یا 4 سرعت اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌یابد.

ساندرو استپ وی

با تکیه بر این مجموعه فنی ساندرو استپ وی قادر است وزن 1193 کیلوگرمی و ابعاد 4042×1753×4584 (به تریتیب برابر با طول×عرض×ارتفاع) میلی متری خود را در 11.5 ثانیه به تندی 100 و در نهایت به حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت برساند که برای خودرو درون شهری اقتصادی اعداد بدی به شمار نمی‌آید.

ساندرو استپ وی

این خودرو اقتصادی درصورت رانندگی معقول مصرف سوخت متوسطی برابر با 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد و در هر کیلومتر 158 گرم گاز CO2 تولید می‌کند. این خودرو با تجهیز به دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمزهای دیسکی در جلو و کاسه‌ای در عقب مجهز به سیستم ضد قفل ABS، در مجموع 4 ستاره Euro-NCAP را به خود اختصاص داده است.

ساندرو استپ وی


سایر سیستم‌های رفاهی آن شامل سیستم صوتی با قابلیت اتصال به USB و مجموعه کنترلی آن بروی فرمان، سیستم تهویه مطبوع دستی، آینه‌های جانبی برقی داراری گرم کن می‌شود.
 
ساندرو استپ وی دستی 49.2 میلیون و نمونه اتوماتیک 55.7 میلیون تومان قیمت دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید؛
www.parskhodro.ir


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران