کد خبر : ۱۰۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
نمایشگاه خودرو توکیو(6)؛
شرکت میتشوبیشی از رونمایی قریب الوقوع کراس اوور کانسپت خود در نمایشگاه پیش روی توکیو خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کمتر از یک ماه تا آغاز به کار نمایشگاه خودرو توکیو باقی است و شرکت خودروسازی میتسوبیشی با کراس اوور کانسپت جدید خود، پا به این گردهمایی می گذارد. میتسوبیشی از این خودرو با نام «e-Evolution» یاد کرده است و نکته قابل توجه پیرامون آن نسبت دادن نام Evolution پس از توقف تولید مدل لنسر evo به این کانسپت جدید است.

بزرگترین تغییری که در مدل سری Evolution دیده می شود کوچ میتسوبیشی از خودروی سدان به کراس اوور است چرا که در حال حاضر دیگر سدانی با پسوند evo توسط این خودروساز ژاپنی تولید نمی شود. میتسوبیتشی این کراس اوور جدید که در آغاز به صورت کانسپت معرفی و ارائه خواهد شد را به صورت تمام الکتریکی و آفرود طراحی کرده است و امیدواری بسیاری به موفقیت این کلاس خودرویی در بازارهای جهانی دارد.


هنوز جزئیات زیادی درباره این کانسپت تمام برقی از سوی میتسوبیشی منتشر نشده است و تنها می توان به دو دیفرانسیل بودن آن اشاره کرد. 

چهل و پنجمین نمایشگاه خودروی توکیو از تاریخ 27 اکتبر لغایت 6 نوامبر برپا خواهد شد و کمتر از یک ماه دیگر شاهد جدیدترین تکنولوژی ها و محصولات خودروسازن ژاپنی در جریان این نمایشگاه خواهیم بود.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com
انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران