کد خبر : ۱۰۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته سرعت متوسط پورشه ۹۱۱ جدید که رکورد نوربرینگ را شکست و تعداد صندلی های جدیدترین خودروی مک لارن در لیست ما وارد شده اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته پیش، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، اعداد تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

181.44



نشان دهنده سرعت متوسط پورشه 911 GT2 RS است که در طول هفته گذشته تکان اساسی به رکوردهای پیست معروف نوربررینگ داد. این خودرو توانست تمام مسیر را با سرعت متوسط 181.44 کیلومتر بر ساعت طی کرده و زمان ۶ دقیقه و ۴۷ ثانیه را برای خود به ثبت برساند. این زمان نزدیک به ۱۰ ثانیه کمتر از رکورد قبلی است که در اختیار پورشه ۹۱۸ اسپایدر بود.

1



مک لارن به تازگی مشغول به کار بر روی پروژه بعدی سوپرخودروهای خود به نام BP23 است که به احتمال فراوان سریع‌ترین مک لارن تاریخ خواهد بود. این خودرو به مانند مدل های قبلی مک لارن تنها ۱ صندلی دارد که همیشه یک نکته خاص در خودروهای این شرکت به شمار می آید.

189.905



این عدد (به دلار) هزینه اضافی برای خرید یک شورولت کامارو GT4R را نسبت به مدل استاندارد و خیابانی ZL1 1LE را نشان می دهد. البته شاید این حجم از پول برای خرید یک خودروی مسابقه ای که کاملا تجهیز شده زیاد باشد اما به یاد داشته باشید که این خودرو تفاوت های بسیار زیادی با مدل خیابانی و یک ماشین معمولی خواهد داشت.

19.7



چندی پیش آلفا رومئو خودروی جدیدش یعنی Stelvio Quadrifoglio را در پیست نوربررینگ آزمایش کرد که زمان این خودرو نسبت به مدل Giulia نزدیک به 19.7 ثانیه کاهش یافت. البته این خودرو خیلی بزرگتر از مدل های قبلی است و توانست رکورد شاسی بلندهای پیش از خود که در اختیار پورشه کاین توربو اس بود، ۸ ثانیه بهبود ببخشد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران