کد خبر : ۱۰۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
مشخصات و قیمت رنو کوئید 2018 اعلام شده است و شرکت رنو این عضو ارزان قیمت خود را تنها در بازار برزیل عرضه خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدل رنو کوئید که برادر کوچکتر مدل کپچر به حساب می آید و شباهت زیادی به این مدل کراس اوور دارد در هفت رنگ‌بندی بدنه مختلف مهیای حضور در بازار برزیل می شود و شرکت رنو هنوز از بازارهای بعدی این مینی اس یو وی اسمی به میان نیاورده است.

رنو کوئید مدل در نظر گرفته شده توسط شرکت رنو برای بازار های ضعیف است و از سال 2015 میلادی راهی بازار شد. این خودرو در ابتدا برای بازار ضعیف هندوستان با قیمت ارزان و بالطبع امکانات پایین عرضه شد؛ از اهداف دیگر این خودرو پر کردن جای خودروی منسوخ سوزوکی آلتو در بازار هند بود.حال مقصد بعدی این خودرو برزیل است و قرار است در این کشور نیز به تولید انبوه برسد. البته کشور خودمان ایران نیز از بازارهای بعدی این خودرو به حساب می آید و قرار است این خودرو با قیمتی مناسب جایگزین مدل پراید ،که از خط تولید خارج شده است، شود.




مدل 2018 رنو کوئید 3680 میلیمتر طول، 1579 میلیمتر عرض و 1474 میلیمتر ارتفاع دارد. این خودروی مینی اس یو وی ارزان قیمت شرکت رنو فرانسه از پیشرانه 1.0 لیتری سه سیلندر بهره می برد و به لطف این پیشرانه‌ نه چندان قوی بنزینی، قدرت 66 اسب بخاری از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود.

از دیگر مشخصات رنو کوئید 2018 می توان به رینگ‌های 18 اینچی، آینه بغل‌های برقی، دوربین عقب، مجهز بودن به چهار ایربگ، صفحه اکران 7 اینچی و برنامه ناوبری GPS اشاره کرد.

قیمتی که شرکت رنو برای عرضه رنو کوئید در برزیل در نظر گرفته است، 30 هزار رئال برزیل(BRL) معادل 12.5 هزار دلار امریکا است.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران