کد خبر : ۱۰۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
نسل دوم واحدهای سیار هایپر تایر کار خود را از امروز آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ساسان فرقدین، مدیرعامل شرکت هایپر تایر در مراسم رونمایی از نسل دوم کامیونت های خدمات دهنده این شرکت، بیان کرد:پس از مطالعه بازار به این نتیجه رسیدیم که برخی از خدمات در کشور ما مردانه ارائه می شود و خانم ها تمایلی ندارند شخصا در این حوزه ها ورود کنند. خدمات تایر خودرو یکی از این حوزه ها بود.

او ادامه داد: زمان‌بر بودن تردد شهری، مشغله افراد و موارد دیگر موجب شد که به دنبال راه حل جدیدی برای ارائه خدمات در حوزه تایر باشیم.

مدیرعامل شرکت هایپر تایر اظهار کرد: جمع بندی ما بر این بود که جای واحد سیار خدمات تایر در کشور خالی بود از این رو وب سایت هایپر تایر طراحی شد. در این وب سایت امکان مقایسه با عکس های واقعی از تایرها و اطلاعات آنها وجود دارد.




او با اشاره به ارائه اطلاعات این شرکت در همه شبکه های اجتماعی از سوی این شرکت، تصریح کرد: کامیونت هایی نیز برای ارائه خدمات طراحی شده و این واحدهای سیار از فروردین ماه امسال به ارائه خدمات به عنوان نسل اول پرداختند.

مدیرعامل هایپر تایر افزود: امروز نسل دوم این واحدها رونمایی شده و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. نسل دوم این کامیونت ها  پیشرفته و مجهزتر بوده و امیدواریم به زودی برای هر منطقه تهران یک واحد سیار مجزا داشته باشیم.




فرقدین درباره هزینه ها توضیح داد: هزینه ها براساس پکیج های مختلف در سایت وجود دارد و مشتری می تواند با مراجعه به وب سایت هزینه را پرداخت کند‌. در هایپر تایر رابطه مالی کارمندان با مشتری به طور کامل قطع شده است.




او در پاسخ به اینکه با تایرهای دست دوم چه می کنید؟ گفت: به انتخاب مشتریان بستگی دارد اگر مشتریان تمایل داشته باشند ما تایرهای دست دوم را انبار می کنیم و به زودی می خواهیم آنها را وارد چرخه بازیافت کنیم چرا که بازیافت تایر یکی از دغدغه های محیط زیستی است.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران