کد خبر : ۱۰۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی هوندا تصمیم به تعطیلی یکی از کارخانه های خود در خاک ژاپن گرفته است و این تصمیم کاهش 25 درصدی تولیدات هوندا در ژاپن را در پی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بنابر اعلام شرکت خودروسازی هوندا ژاپن، این شرکت تا سال 2022 میلادی کارخانه سایاما را از فعالیت خارج کرده و پس از موعد تعیین شده، اولویت فعالیت‌های هوندا در کارخانه‌های خود، در زمینه تکنولوژی های جدید و خودروهای برقی خواهد بود.

در حال حاضر میزان تولیدات سالیانه شرکت هوندا در ژاپن با احتساب کارخانه سایاما 1.06 میلیون دستگاه در سال است و با تعطیلی و توقف خط تولید این کارخانه، هوندا کاهش 25 درصدی تولیدات و نزول به 810 هزار دستگاه در سال را تجربه خواهد کرد.

هوندا همچنین از انتقال اکثر کارکنان کارخانه سایاما به کارخانه یوری که در همان منطقه قرار دارد خبر داده است و پس از تعطیلی کارخانه سایاما، کارخانه‌ی یوری به مرکز اصلی توسعه  و تحقیقات تکنولوژی های جدید و تولید خودروهای برقی تبدیل خواهد شد.

شایان ذکر است که شرکت هوندا در حال حاضر پس از تویوتا، مرسدس بنر و ب ام و در رده ی  چهارم باارزش ترین برند های خودروسازی جهان قرار دارد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران