کد خبر : ۱۰۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
رنو سیمبل که به‌عنوان یک خودرو سدان جمع‌وجور به بازار معرفی‌شده از موتور 1.6 لیتری با گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رنو در سال‌های اخیر با محصولات متنوع بازار خوبی را از آن خود کرده و این در حالی است که هر زمان این خودروساز فرانسوی و البته بدعهد به ایران خودرویی را در قالب مونتاژ یا واردات به ایران آورده است، استقبال خوبی از آن شده است.



یکی از خودروهای ارزان‌قیمت وارداتی رنو فرانسه، رنو سیمبل است که به گفته این خودروساز سیمبل یک سدان اقتصادی به‌حساب می‌آید.



این خودرو سدان اروپایی دارای موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با حجم موتور 1598 سی‌سی است، در سیمبل از گیربکس اتوماتیک 4 سرعته تیپ ترونیک استفاده‌شده که در کنار دیفرانسیل جلو بودن این خودرو و وزن 1081 کیلوگرمی خودرو، حداکثر سرعت این خودرو 175 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.



موتور 1.6 لیتری این خودرو حداکثر قدرت 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 145 نیوتن. متر را تولید می‌کند که در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیبی 5.8 لیتر بنزین مصرف می‌کند.



این خودرو فرانسوی از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و تورشن بیم H شکل با فنر لول در عقب بهره می‌برد و در کنار آن نوع ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب کاسه‌ای است، همچنین سیستم ترمز این خودرو ABS و EBA بوده است.



این خودرو سدان جم و جور تنظیم‌کننده عمودی صندلی راننده، برف‌پاک‌کن تناوبی، گل پخش‌کن، آیینه‌های بغل برقی، فرمان هیدرولیک، بشکن، تلسکوپی، ریموت کنترل، گرم‌کن شیشه عقب تایمر دار، آیینه‌های بغل و دستگیره درها همرنگ بدنه، کروز کنترل، صفحه‌نمایش اطلاعات، صفحه‌نمایش دمای بیرون، رینگ آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع خودکار و چراغ مخصوص روز دارد که در بازار آزاد نمونه صفرکیلومتر آن به قیمت 69 تا 79 میلیون تومان دادوستد می‌شود.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نگین خودرو مراجعه کنید.

قیمت و مشخصات کامل رنو سیمبل
 
انتهای پیام/
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران