کد خبر : ۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
شرکت فولکس‌واگن بزرگ‌ترین خودروساز آلمان قصد دارد شبکه فروشندگانش را در اروپا کوچک کند و بر فروش اینترنتی محصولاتش متمرکز شود.
به گزارش خودروکار، این تغییر استراتژی در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌هاست و تغییر عادات خرید مشتریان در عصر دیجیتال را نیز در تهیه این طرح در نظر گرفته شده است.

یورگن استاکمان، مدیر فروش برند فولکس‌واگن اعلام کرد: «قصد داریم سودآوری و بهره‌وری را در شبکه فروش خود ۱۰ درصد افزایش دهیم. شبکه فروش ما در اروپا، در حال حاضر حدود ۳هزار عضو فعال دارد.» با رسیدن به این هدف، فولکس‌واگن قادر خواهد بود متوسط بازده هر فروشنده را از یک‌درصد کنونی به ۲ درصد برساند. استاکمان درخصوص رقم صرفه‌جویی حاصل اجرای این طرح اظهار نظر نکرد.

او تعداد فروشندگانی که براساس این طرح حذف خواهند شد را نیز مشخص نکرده است. گفته می‌شود توضیحات بیشتر درخصوص مدل فروش جدید فولکس‌واگن به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار