کد خبر : ۱۰۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
جاسوسان و عکاسان همیشه سر بزنگاه به خودروهای در حال تولید می رسند و تصاویر مخفیانه از آن بر می دارند که ما بتوانیم پیش از رونمایی از خودرو کمی از خصوصیات آن ها مطلع شویم. این اتفاق این بار برای ب ام و X2 افتاده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کراس اوور جدید ب ام و آخرین خودرویی است که از این خودروساز لو رفته و حالا تصاویر واضح و بدون استتار آن را می توانیم مشاهده کنیم. البته در این خودرو همچنان چند بخش کوچک مانند چراغ های عقب زیر استتار پنهان شده اما مابقی خودرو به راحتی قابل بررسی است.  

کارشناسان خودرویی که مدل X1‌ را کمی بی روح توصیف می کردند حالا به ستایش مدل X2 می پردازند چرا که این خودرو می تواند یک جانشین مناسب برای این کلاس از محصولات ب ام و در آینده باشد. البته این طرحی که هم اکنون به تولید رسیده است به طور عجیبی با کانسپت اولیه خودرو که سال گذشته در نمایشگاه پاریس رونمایی شد متفاوت است.



این خودرو با داشتن چراغ های اسپرت و جوانانه، ظاهری جالب به خود گرفته اما چرخ های آن به نظر خیلی کوچکتر از حد عادی هستند. به اعتقاد برخی کارشناسان، ب ام و با قرار دارن چرخ های بزرگتر می تواند چهره خودروی خود را بیش از گذشته بهتر کند.

با توجه به این که ب ام و کمترین استتار را برای این مدل نمونه در نظر گرفته است، می توان دریافت که به زودی قصد رونمایی از این خودرو را دارد. اولین فرصت برای رونمایی از این خودرو می تواند نمایشگاه ماشین لس آنجلس باشد که در اوایل ماه دسامبر برگزار می شود.

همچنین اگر این خودرو در لس آنجلس به نمایش گذاشته نشود باید منتظر رونمایی از آن در ابتدای سال 2018 و نمایشگاه NAIAS‌ در دیترویت باشیم.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران