کد خبر : ۱۰۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی لامبورگینی در حال برنامه ریزی برای تولید نخستین سدان 4 در تاریخ خود و عرضه آن تا سال 2021 میلادی است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت سازنده خودروهای سوپر اسپرت لامبورگینی از ورود نخستین خودروی سدان 4 در تاریخ خود به خانواده‌ مدل های تولیدی این شرکت خبر داد تا شاهد خانوادگی شدن گاو وحشی ایتالیایی در سال 2021 میلادی باشیم تا دیگر از این شرکت صرفا با نام سازنده‌ی خودروهای سوپر اسپرت دو نفره یاد نشود.

شرکت لامبورگینی در حال حاضر در تدارک تولید و عرضه‌ی دومین شاسی بلند خود با نام اوروس است ، که از آن به عنوان یکی از زیباترین، سریعترین و قدرتمندترین کراس اوور ها یاد می شود، قرار دارد. لامبورگینی نخستین شاسی بلند خود را در سال 1986 راهی بازار کرد اما تولید این خودرو در سال 1993 متوقف و لامبورگینی به رویه سابق خود یعنی تولید خودروهای کوپه سوپر اسپرت عقب گرد کرد.



حال اما به زودی شاهد حضور شاسی بلند مدرن و بروز لامبورگینی در بازار های جهانی خواهیم بود و مسئولان این شرکت از تولید خودرویی سدان 4 در در آینده نزدیک خبر داده اند. خبری که از تغییر رویه و سنت شکنی لامبورگینی در قبال تولید منحصرا خودروهای سوپراسپرت 2 در حکایت دارد.

لامبورگینی قبلا نیز در سال 2008 میلادی از کانسپتی 4 در با نام Estoque  رونمایی کرده بود اما هیچوقت به تولید انبوه نرسید، حال اما این خودروساز ایتالیایی از عزم جرم خود برای روانه ساختن خودرویی سدان 4 در پس از مدل های در دست تولید خبر داده است. در حال حاضر فعالیت های عمده‌ی لامبورگینی بر روی تولید سه مدل اوروس، اوراکان و اونتادور است و بایستی سدان 4 در جدید این شرکت که هنوز جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست را چهارمین خودروی پر تولید لامبورگینی در سال های آینده بدانیم.



شایان ذکر است که لامبورگینی شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپرت فعالیت می‌کند. شرکت لامبورگینی در سال 1963 توسط فروچیو لامبورگینی تاسیس شد و در سال 1998 به تملک گروه فولکس‌واگن درآمد. لامبورگینی در ساختار مالکیتی این گروه خودروسازی آلمانی، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت آئودی به حساب می آید.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران