کد خبر : ۱۰۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
عدم هماهنگی و تنش در میان زیر مجموعه‌های فولکس واگن موجب شد تا این شرکت به فکر راه کاری برای حل این مشکل باشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پس از بالا گرفتن تنش‌ها و ناهماهنگی‌ها در پوشش بازار‌های هدف بین فولکس واگن و شرکت‌های زیر مجموعه‎‌اش یعنی اشکودا و سئات، هیات مدیره این شرکت قصد دارد تا سیاست‌ها و بازار هدف جدیدی برای این سه شرکت خودروساز در اروپا در نظر بگیرد.

ماتیاس مولر، رئیس هیات مدیره فولکس واگن این گونه بیان کرد: نکته مهم پوشش درست بازار هدف توسط برند‌های زیرمجموعه شرکت است. از امروز ما باید استفاده بهتری از زیر مجموعه‌های خود برای اتحاد بیشتر داشته باشیم.

این تصمیم به بهبود رابطه میان زیر مجموعه‌های این شرکت کمک خواهد کرد.

به گزارش رویترز به نقل از یک منبع وابسته به فولکس واگن، مدیران و اتحادیه‌های این شرکت در راستای افزایش کیفیت و تکنولوژی محصولات شرکت اشکودا قصد دارند تا خط تولید برخی از مدل‌های این خودروساز را به آلمان منتقل کنند.

این تصمیم باعث نگرانی‌ها درباره از دست رفتن کار در کشور چک شده است و در همین راستا بوهوسلاو سوبوتکا، نخست وزیر این کشور قصد دارد تا با مدیر عامل شرکت اشکودا در رابطه با این تصمیم صحبت کند.


آئودی و پورشه

ماتیاس مولر در ادامه صحبت‌هایش به صورت غیر شفاف  اعلام کرد که فولکس واگن به دنبال تمایز هرچه بیشتر برندهای پرمیوم خود و همچنین توسعه و گسترش‌ استراتژی آن‌ها در سایر قسمت‌ها است.

او همچنین به صرفه جویی در هزینه‌های دو شرکت آئودی و پورشه، به لطف همکاری آن‌ها برای ساخت پلتفرم PPE، به صورت مشترک برای خودروهای برقی اشاره کرد.

رئیس هیات مدیره فولکس واگن بیان کرد: انتظار می‌رود به دنبال این همکاری مشترک، حجم کاری برای توسعه پلتفرم PPE حدود 20 تا 30 درصد نسبت به پلتفرم‌های قبلی کاهش داشته باشد.

واضح است که فولکس واگن پس از رسوایی اخیر خود در رابطه با خودروهای دیزلی و گازهای گلخانه‌ای، به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خودروهای بنزینی و دیزلی و به کار گرفتن آن‌ها در بخش گسترش و توسعه خودروهای برقی است.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Automotive News

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران