کد خبر : ۱۰۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در گفت‌وگو با خودروکار:
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه زمان بازگشایی سایت ثبت سفارش مشخص نیست،گفت: دستورالعملی در خصوص واردات خودرو برای هیات دولت ارسال شده که به محض اینکه تصویب و ابلاغ گردد نسبت به بازگشایی سایت اقدام می‌کنیم.
علی علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خودروکار،  درباره زمان باز شدن سایت ثبت سفارش اظهار کرد: دستورالعملی در خصوص واردات خودرو برای هیات دولت ارسال شده که به محض اینکه تصویب و ابلاغ گردد، نسبت به بازگشایی سایت اقدام می‌کنیم،در حال حاضر زمان آن مشخص نیست.

مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در این دستورالعمل نحوه ثبت سفارش خودرو پیش‌بینی شده است، افزود: بطور کلی محور‌های این دستورالعمل شامل حمایت از تولید داخل و ساماندهی واردات خودرو است.

وی در خصوص ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت‌های بدون نمایندگی نیز گفت: بر اساس ابلاغیه دولت شرط واردات خودرو داشتن نمایندگی مجاز است.

علی‌آبادی تصریح کرد: اجرای این دستورالعمل هیچ انحصاری به وجود نمی‌آورد و هر شرکتی بتواند نمایندگی رسمی بگیرد و آیین‌نامه ضوابط فنی خودرو را رعایت کند می‌تواند اقدام به واردات خودرو کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران