کد خبر : ۱۰۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
معمولا مدیران کارخانه های خودروسازی همیشه در راس توجه هستند چرا که افراد زیادی دوست دارند بدانند آن ها از چه وسیله ای برای رفت و آمد استفاده می کنند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، الون ماسک، مدیرعامل و موسس شرکت خودروسازی تسلا چند پیش به سوژه رسانه ها تبدیل شد چرا که در توییتر خود نوشت صاحب دو خودروی بنزینی است. وی که موسس یکی از بزرگترین شرکت های ساخت خودروهای الکتریکی به شمار می آید، دو خودرو فورد مدل T‌ و جگوار مدل E سری اول برای سال 1967 دارد.

ماسک در توییتر خود نوشت:‌ «من دو خودروی بنزینی دارم که یک فورد مدل T است که یکی از دوستانم به من هدیه داده و دیگری جگوار رودستر مدل E که عشق اول من است.»

ماسک در مصاحبه ای با فوربس گفت که این جگوار را از نوجوانی و زمانی که ۱۷ سال سن داشت، دوست داشته است به همین دلیل با اولین پول بزرگی که به دستش رسید این خودرو را خریداری کرد.

وی در ادامه می افزاید که این خودرو بارها خراب شده و مشکلات زیادی برای او به وجود آورده اما هیچوقت از آن دل زده نشده است.

وی همچنین در صحبت های خود با فوربس اشاره کرد که نخستین خودروی شخصی که خریداری کرد یک ب ام و ۳۲۰ مدل ۱۹۸۷بوده است. او همچنین یک خودروی مک لارن F1 نیز خریداری کرد که در سال 2000 به همراه یکی از دوستانش دچار سانحه ای شدید شد.

با اینکه الون ماسک علاقه شدیدی به خودروهای بنزینی دارد ولی او هم اکنون مدیر شرکت تسلا به شمار می آید که نسل جدید از وسیله های حمل و نقل را در جهان معرفی کرده و صنعت خودروسازی را رو به جلو حرکت می دهد. او در مورد هدف اصلی از ساخت شرکت تسلا نیز می گوید: « هدف اول ما نمایش قدرت های انرژی تجدید پذیر است. این انرژی ها ما را در  آینده یاری می کند و زندگی زیباتر خواهد بود.»


فورد مدل T


جگوار E-type

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی


منبع : motor1.com

انتهای پیام/
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران