کد خبر : ۱۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
«خودروکار» بررسی می کند؛
نگاهی گذرا به آریزو5 توربو شرکت مدیران خودرو در آستانه ورود به بازار کشور
به گزارش خودروکار؛ اوایل شهریور ماه سال جاری شاهد رونمایی شرکت مدیران خودرو از مدل جدید آریزو5 با پیشرانه توربوشارژ بودیم که این خودرو با  تجهیزات مشابه مدل اکسلنت فعلی و با نام Te معرفی شد. این خودرو با بهره گیری از موتور توربوشارژ مشابه خودرو تیگو7 به قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن.متر شتاب درخور توجهی را به همراه دارد که بدون شک کمبود های مدل معمولی آریزو 5 را جبران کرده و قشر جوان بیشتری را به سمت خود می کشاند.


نکته قابل اهمیت در تغییرات خودرو آریزو توربو در مقایسه با مدل فعلی، موتور خودرو است. موتور 1.5 لیتری آریزو جدید، درست  همانند تیگو 7 به توربوشارژر ساخت شرکت هانیبال آمریکا مجهز است.


پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ آریزو جدید پاسخ خود را بر تیگو 7 به خوبی پس داده است. با این حال مدیران خودرو در تست های آزمایشی خود در سال گذشته این خودرو به خصوص را در نواحی گوناگون آب و هوایی کشور به بررسی گذاشته است که به خوبی از پس تست های خود بر آمد.

آریزو 5 توربو به زودی به عنوان گزینه ای مطلوب برای جوانان و علاقمندان یک خودروی سدان پرقدرت وارد خیابان ها خواهد شد تا پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی باشد.



این خودرو همانند سایر محصولات چری دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی و همچنین مانند تیگو7 دارای 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان است.

آریزو 5 توربو اکسلنت با گیربکس اتوماتیک CVT معادل 81 میلیون و 700 هزارتومان قیمت گذاری شده است.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران