کد خبر : ۱۰۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
هیوندای i10 یکی از آن خودروهای سگمنت کامپکت شهری است که بازار ایران مدت ها انتظار ورود آن را می کشید. حال این خودرو به عنوان یکی از پر فروش های کرمان موتور بر خط تولید قرار دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هیوندای i10 کوچکترین عضو خانواده کرمان موتور است که به واسطه ماهیت طراحی و ویژگی های فنی در بازار خودرو کشور به سرعت جا افتاد. I10 مونتاژی کرمان موتور نسل دوم هیوندای است که از سال 2013 بر خط تولید قرار گرفت و با زبان طراحی نوین محصولات جدید هیوندای موتورز هماهنگ است.



این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر 1248 سی سی 16 سوپاپ به قدرت 86 اسب بخار و گشتاور 121 نیوتون.متر بهره می برد که به گیربکس 4 سرعته اتوماتیک معمولی متصل شده است. به منظور بهره گیری از تمام توان تولیدی پیشرانه در این خودرو از سیستم فرمان برقی استفاده شده است تا همه نیرو تولیدی تنها صرف پیشرانه ای با وزن 1046 کیلوگرمی خودرو شود. مجموعه این ویژگی ها برای i10 مونتاژی کرمان موتور مصرف سوخت ترکیبی 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و شتاب 0 تا 100 معادل 13.8 ثانیه ای را به همره دارد. 




هیوندای i10 شرکتی مونتاژی کرمان موتور معادل 73 میلیون تومان قیمت دارد و در بازار آزاد 69 تا 73 میلیون تومان قیمت می خورد.

خبرنگار خودرکار: مصطفی انیسی
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران