کد خبر : ۱۰۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کمپانی بزرگ BYD امروزه به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ خودروهای الکتریکی در دنیا مطرح است که در نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر در استرالیا توجه همگان را به خود جلب کرده است.
به گزارش خودروکار، کمپانی BYD با معرفی باتری لیتیوم-یون فسفات اختصاصی خود، 11 و 12 اُکتبر، در جریان نمایشگاه All-Energy در ملبورن استرالیا، نظر همگان را به خود جلب کرده است.

این گردهمایی، بزرگترین و مهمترین گردهمایی در نوع خودش است و کمپانی بزرگ BYD هم به عنوان یکی از پیشگامان ساخت خودروهای الکتریکی آخرین دستاوردهای ذخیره انرژی را در این نمایشگاه به رخ کشید.

دو جعبه ذخیره انرژی Mini-ES و B-BOX در دو نسخه ولتاژ بالا و ولتاژ پایین توسط BYD در این نمایشگاه رونمایی شد که در عین اقتصادی بودن، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

جعبه های ذخیره الکتریسیته BYD، بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند هزینه زیادی را صرفه جویی کند. این روزها تعداد زیادی از خانه های استرالیا به پنل خورشیدی تجهیز شده اند و به جعبه ذخیره انرژی احتیاج دارند. یکی دیگر از مزیت های B-Box ساختار ماژولار آن بوده که از 2.5 کیلووات ساهت تا 442 کیلووات ساعت قابل تغییر است. همچنین B-Box در آرایشات مختلف قابل پیدمان است. جعبه MINI-ES با ابعاد کوچکی که دارد به راحتی در هرجا نصب می شود و بین سه تا شش کیلووات ساعت ظرفیت دارد.

تا به حال بیش از 500 منزل در سراسر استرالیا اقدام به نصب جعبه های برق BYD Mini-ES کرده اند و تمامی کاربران نیز از آن رضایت کامل دارند. مجموع ظرفیت جعبه های ذخیره انرژی BYD در سراسر دنیا به بیش از 400 مگاوات ساعت می رسد و از این حیث، یکی از پیشتازان است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران