کد خبر : ۱۰۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
بر اساس آخرین اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)
بر اساس اعلام نتایج آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه اول رضایت مشتریان در حوزه خدمات فروش در بین شرکت های تولید کننده خودرو قرار گرفت تا بالاتر از دیگر شرکت های تولیدی رضایت مشتریان خود را جلب کرده باشد.
به گزارش خودروکار، بر اساس این گزارش شرکت مدیران خودرو توانسته در شاخصه‌های تعیین شده در این حوزه از جمله نحوه اطلاع رسانی، مدت زمان تحویل، برخورد و پاسخگویی کارکنان در نمایندگی‌ها، سهولت و تنوع در شرایط فروش  و رنگ انتخابی، تناسب مبلغ پرداختی با ارزش واقعی خودرو، راهنمایی و آموزش خودرو در زمان تحویل و دیگر شاخصه ها بالاترین امتیاز را نسبت به سایر شرکت ها دریافت کند.

اخیرا نیز شرکت مدیران خودرو بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده با 36 درصد بالاتریم میزان افزایش تولید خودرو را دربین تولید کنندگان خصوصی به خود اختصاص داده است.

شرکت مدیران خودرو با دارا بودن بیش از 130 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران همواره سعی در کسب رضایت مشتریان در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش را دارد. در حال حاضر محصولات مدیران خودرو در قالب دو برند MVM و  CHERY به بازار ایران عرضه می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع و اشنایی بیشتر با شرکت مدیران خودرو و محصولات این شرکت به ادرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران