کد خبر : ۱۱۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
خودروکار گزارش می دهد؛
گروه آرین با ابتکاری جذاب شرایط تست خودرو قبل از خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه آرین سرمایه با ابتکاری جالب که مورد استقبال چشمگیر مشتریان این شرکت قرار گرفته است، برنامه تست خودرو قبل از خرید را برای خودروهای میتسوبیشی و دی اس در نظر گرفته و علاقه مندان می توانند رانندگی با این خودروها را قبل از خرید تجربه کنند.





در این سلسه برنامه ها که هر هفته در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می شود، تعدادی از کارشناسان فروش شرکت از متقاضیان برای تست خودروهای مختلف میتسوبیشی و دی اس ثبت نام می کنند و مشتریان می توانند تجربه رانندگی با خودروهای مورد علاقه خود را کسب و با آپشن های مختلف خودروها آشنا شوند.





در برنامه های تست عمومی خودروهای گروه آرین موتور که در نقاط مختلف پایتخت(پارکینگ پارک ارم، پیست آزادی و ...) برگزار می شود، در یک فضای مهیج و با امکانات تفریحی از متقاضیان پذیرایی می شود و رای افرادی که در این تست ها خودرو خریداری کنند یک درصد تخفیف ویژه در قیمت نهایی خودرو لحاظ خواهد شد.





گفتنی است در تست عمومی خودروهای گروه آرین، مدیران و کارشناسان فنی شرکتهای آرین موتور تابان(نماینده رسمی دی اس در ایران) و آرین موتور پویا(نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران) حضور دارند و به سوالات مشتریان در خصوص نحوه فروش،زمان تحویل خودرو، امکانات و آپشن ها و مشخصات فنی این خودروها پاسخ می دهند.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات و شرایط فروش خودروهای میتسوبیشی و دی اس به این سایت مراجعه کنید.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران