کد خبر : ۱۱۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
نگین خودرو از این پس خودروهای جدید کولئوس و تلیسمان را برای تست پیش از خرید در اختیار مشتریان قرار می دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی نگین خودرو طی یک نشست خبری در روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: نگین خودرو اولین شرکتی خواهد شد که خودروهای جدید کولئوس و تلیسمان را برای تست در اختیار علاقه‌مندان و مشتریان می‌گذارد و این در شرایطی است که این تست در سطح شهر انجام می‌شود تا رانندگان این خودروها را در شرایط حقیقی آزمایش کنند.


او افزود: یکی از مزیت‌های بخش خصوصی این است که این اجازه را می‌دهد تا مشتریان خودروهای تلیسمان و کولئوس را در شرایط حقیقی و در سطح شهر آزمایش کنند تا بتوانند خصوصیاتی مانند شتاب، هندلینگ، راحتی و سایر ویژگی‌‌های خودرو را به خوبی حس کنند و در نهایت ببینند آیا این خودروها جوابگوی نیاز آن‌ها هست یا خیر.


مرتضایی در رابطه با نحوه ثبت نام برای تست درایو خودروهای تلیسمان و کولئوس بیان کرد: از روز شنبه تاریخ 29 مهر ماه، مشتریان می‌توانند از طریق وب سایت رسمی نگین خودرو در ایران برای تست درایو این دو خودرو ثبت نام کنند. در حال حاضر چهار نمایندگی در تهران ثبت نام تست درایو را انجام می‌دهند. سه نمایندگی، در بابلسر، اصفهان و  دیگری هم در تبریز نیز در شهرستان‌ها به مشتریان این اجازه را خواهند داد که این دو مدل خودرو را تست کنند.


مدیر بازاریابی نگین خودرو توضیح داد: این شروع کار نگین خودرو است و در آینده قطعا تعداد خودروها و نمایندگی‌های ارائه دهنده تست درایو در ایران را گسترش خواهیم داد و سعی خواهیم کرد تمامی نقاط ضعف را پوشش داده تا این امر به نحو احسنت در سطح کشور انجام شود. در حال حاضر ما 72 نمایدگی داریم و چیزی حدود 210 خودرو برای تست درایو نیاز خواهیم داشت.


محمد مرتضایی در انتها با اشاره به این نکته که نگین خودرو در سال 95 موفق به کسب رتبه اول در رضایت‌مندی مشتریان و کیفیت سرویس در خدمات پس از فروش شد افزود: این امر یک حرکت جدید و نوین است و ما امید داریم تا سایر شرکت‌های خودروسازی این امکان را در اختیار مشتریان قرار دهند تا آن‌ها بتوانند خودروهای مورد علاقه خود را تست کنند.








خبرنگار خودروکار: مازیار جعفریه

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران