کد خبر : ۱۱۱۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل سایپایدک:
مدیرعامل سایپایدک گفت: رشد صادرات قطعات یدکی در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است و با ادامه این روند در سال جاری، سایپایدک در بین شرکت‌های تامین و توزیع قطعات یدکی، در زمینه صادرات همچنان پیشتاز بوده و رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
به گزارش خودروکار، رحیم علیشاهی با بیان این مطلب افزود: شرکت سایپایدک از طریق توسعه شبکه صادراتی در بازارهای جدید نظیر لبنان، ‌الجزایر، گینه، سومالی و جیبوتی و تشدید فعالیت در بازارهایی نظیر عراق، مصر، سوریه، آذربایجان و اوکراین موفق شد همچنان در زمینه صادرات قطعات یدکی و خدمات فنی پیشتازی خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: همزمان با توسعه سهم سایپا یدک در بازارهای داخلی، توسعه ظرفیت و سهم خود در بازارهای خارجی را هم در برنامه داریم.

علیشاهی همچنین در خصوص افزایش رضایت مشتری یادآور شد: سایپایدک در شش ماه گذشته رتبه رضایت مشتریان را افزایش داده که بیانگر اهمیت دادن به خواسته مشتریان و تعهد نمایندگی ها به تحقق این امر مهم است.

مدیرعامل سایپایدک گفت: با ترویج فرهنگ مشتری مداری در سطح جامعه تلاش می‌کنیم رتبه رضایت مشتریان را افزایش دهیم.

علیشاهی ادامه داد: یکی از از معضلات امروز جامعه ما، توزیع و تولید قطعات یدکی تقلبی و غیر استاندارد است و وظیفه همه ماست که با فرهنگ سازی، مردم را به سمت خرید قطعه اصلی سوق دهیم تا ضمن بالا بردن سطح ایمنی سرنشینان و کنترل آلایندگی، نسبت به رقابت پذیر بودن قطعات اصلی از تقلبی زمینه مصرف این نوع قطعات اصلی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران