کد خبر : ۱۱۱۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
داستر، یکی از محبوب ترین کراس اوورهای حال حاضر کشور است که به واسطه داشتن پاره ای از ویژگی های مثبت چون قیمت معقول، برند معتبر، شرایط فروش اقساطی و توانایی های درخور بین طرفداران محصولات اقتصادی رنو در کشور به خوبی جا باز کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، داستر، کراس اوور اقتصادی رنو رومانی است که با توجه به قیمت معقول خود در کشور توانست همانند محصولات برندی چون تویوتا عمل کرده و ضمن اقتصادی و ارزان قیمت بودن با تکیه بر نام برندی معتبر از اروپا، در کشور ایران بازار منحصر به خود را پیدا کند.


داستر در حال حاضر از سوی نگین خودرو در سه نسخه مختلف عرضه می شود که یک نمونه تک دیفرانسیل و دو نمونه دو دیفرانسیل هستند. نمونه تک دیفرانسیل با داشتن پیچیدگی کمتر و قیمت پایین تر نمونه معقول تری برای استفاده شهری است. این خودرو از یک پیشرانه 1998 سی سی چهار سیلندر به قدرت 135 اسب بخار و گشتاور 195 نیوتون.متر استفاده می کند که مصرف سوخت متوسطی برابر با 8.2 لیتر در هر صد کیلومتر دارد. با توجه به گیربکس اتوماتیک 4 سرعت اتوماتیک و انتقال نیرو به محور جلو با وزن 1260 کیلوگرمی، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو معادل 10.4 ثانیه است. نمونه دو دیفرانسیل داستر بدون شک پایدارتر است و فرمان پذیری بهتری دارد اما مصرف سوخت آن بدون شک بالاتر و عملکرد آن کمی کندتر است. 


داستر با آپشن هایی چون دو کیسه ایمنی هوا برای سرنشینان جلو، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور و دوربین دید عقب، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 7 اینچی لمسی دارای ورودی های USB و AUX و بلوتوث در اختیار خریدار قرار می گیرد.


داستر تک دیفرانسیل SE به قیمت 114 میلیون تومان از سوی نگین خودرو به فروش می رسد که شامل برخی طرح فروش اقساطی با پیش پرداخت 40 میلیون تومانی و موعد تحویل 60 و 90 روزه نیز می شود. برای آن دسته افرادی که ممکن است به خودرو دو دیفرانسیل احتیاج بیشتری پیدا کنند با پرداخت 10 میلیون تومان اضافه تر می توانند نمونه SE داستر دو دیفرانسیل را خریداری کنند و یا با همان 114 میلیون تومان نمونه PE دو دیفرانسیل را بخرند.

خبرنگار خودروکار: مصطفی انیسی
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران