کد خبر : ۱۱۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
«خودروکار» گزارش می دهد:
ثبت نام مرحله دوم پیش فروش "ساندرو استپ‎وی" در حالی از صبح امروز آغاز شده است که ثبت نام کنندگان با خطای سایت پیش فروش مواجه شده اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بر اساس اعلام شرکت سایپا، مرحله دوم پیش فروش خودرو "ساندرو استپ‎وی" از صبح امروز آغاز شده است، اما هنوز متقاضیان ثبت نام این خودرو موفق به تکمیل روند ثبت نام خود نشده اند چرا که تکمیل مرحله اول این فرم که مختص به اطلاعات شخصی افراد است، با خطا همراه است.

پس از تکمیل مرحله اول ثبت نام متقاضیان که مربوط به اطلاعات شخصی ثبت نام کنندگان است، خطای«متاسفانه ازدحام کاربران حاضر در سایت، از ادامه روند خرید توسط شما جلوگیری کرده است. لطفا جهت خرید خودرو مجددا اقدام فرمایید.» مشاهده می شود.

 پیش از این رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه سایپا  از عرضه  7500دستگاه از این خودرو , با موعد تحویل آذر و دی ماه سال 96 و به صورت اینترنتی خبرداده بود.



به گفته او، گروه خودروسازی سایپا مرحله دوم پیش فروش ساندرو استپ وی را از ساعت 11 روز دوشنبه اول آبان ماه, با موعد تحویل بهمن و اسفند سال جاری آغاز خواهد کرد. همچنین با هدف جلوگیری از عرضه مجدد و توزیع عادلانه، محدودیت کد ملی را در این طرح اجرا خواهیم کرد، بنابراین امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۱
0
0
من چند دقیقه به 11 صبح وارد سایت شدم و قطعا جزو نفرات اول بودم. ولی متاسفانه با اخطارهای عجیب و غریب مواجه شده و موفق به ثبت نام نشدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران