کد خبر : ۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ پولستار ۱ و باتری قدرتمندش می رویم و سپس نگاهی به سرعت محصول جدید هنسی خواهیم داشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته پیش، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، اعداد تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

149



این عدد به کیلومتر نشان دهنده میزان مسافتی است که خودروی جدید «پولستار ۱» می تواند تنها با استفاده از موتور الکتریکی طی کند. این سوپرخودروی سوئدی با سیستم هیبرید کار می کند و در مجموع 600 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو در ابتدای سال 2019 وارد بازار خواهد شد.

482



هنسی خودروسازی است که  قصد دارد مدل  Venom F5 را ماه آینده در نمایشگاه SEMA رونمایی کند و به تازگی یک تیزر تبلیغاتی از آن را منتشر کرده است. این خودرو می تواند به سقف سرعت 482 کیلومتری برسد که عدد اعجاب انگیز برای یک سوپرخودرو خواهد بود و آن را در کلاس بوگاتی قرار می دهد.

700



این عدد نشان دهنده میزان قدرت آستون مارتین ونکوییش جدید را به اسب بخار نشان می دهد. این خودرو در هفته گذشته در پیست شکار شد و این در حالی بود که یک استتار مات و مشکی بر روی آن قرار داشت. به احتمال زیاد سال آینده باید منتظر رونمایی کامل از این خودرو باشیم.

239



عددی شوکه کننده در مورد میزان مسافت طی شده با این مکلارن F1 است که در تصویر مشاهده می کنید. این خودرو که ابتدا توسط یک کلکسیون دار خریداری شده بود حالا برای فروش گذاشته شده است و احتمالا قیمت پایینی هم نخواهد داشت. جالب است اشاره کنیم که هنوز کاورهای کارخانه بر روی صندلی و اجزای داخلی آن وجود دارد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران