کد خبر : ۱۱۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
کارلوس تاوارس، مدیر عامل پژو از کاهش احتمالی هزینه های اوپل خبر داد. او در مصاحبه ای با نشریه آلمانی «Die Welt» توضیح داده که هزینه های اوپل، 50 درصد از هزینه کارخانه های تولیدی پژو در فرانسه بیشتر است .
به گزارش خبرنگار خودروکار، کارلوس تاوارس در این گفت و گو می گوید :« تصور من این است بسیاری از مشکلات از ناسازگاری هایی است که در اوپل، انرژی زیادی از ما مصرف می کند و روش ها و راهبرد ها ناکارآمد هستند.» او اضافه می کند :« باید در همه بخش ها کارآمد تر عمل کنیم، چون هنوز در صنعت خودرو اتلاف انرژی و منابع زیاد است.»

پژو که تابستان امسال هم در فکر تصاحب تابعه اروپایی جنرال موتورز بود، حالا به فکر ادغام گروه های زیر مجموعه اش است و این امر، به عقیده تحلیگران با کاهش قابل توجه شغل همراه خواهد بود. شرکت خودروسازی فرانسوی پژو که تا کنون برنامه هایی برای اوپل داشته و قصد دارد از تکنولوژی ها و سیستم عامل های خود در مدل های بعدی اوپل بهره مند شود، این در حالی است که هنوز اوپل نتوانسته در فرایند تطبیق خود با پژو، این شرکت را برای سود آوری و بهره وری متقاعد کند.

پژو معتقد است اوپل هنوز به اندازه کافی به اروپا طمینان ندارد حتی کارلوس تاوارس در این گفت و گو می گوید :« استراتژی های ما درباره اوپل به سادگی کار نمی کند و با این خطر مواجه هستیم که اوپل نتواند به سقف تولید در نظر گرفته شده و همچنین سطح مجاز آلاینده‌ها را تا سال 2020 دست یابد.» از نظر کارلوس تاوارس، اوپل خطرناک است.

از زمانی که پژو، اوپل را خریداری کرد، حدود 400 شغل از وکسهال تبعه شرکت اوپل را در بریتانیا حذف کرد، اما به نظر می رسد هنوز نتیجه بخش نبوده است.

ترجمه : گلنوش محب علی
منبع : usinenouvelle


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران