کد خبر : ۱۱۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
جهت رفاه حال تماشاگران شهرآورد ۸۵ پایتخت؛
سازمان‌های خدماتی همچون اورژانس، آتش نشانی و سازمان اتوبوسرانی در کنار نیروهای انتظامی فعالیت خود را به منظور رفاه حال تماشاگران شهرآورد ۸۵ پایتخت آغاز کردند.
به گزارش خودروکار، هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت از ساعاتی دیگر در استادیوم آزادی در غرب تهران آغاز خواهد شد. سازمان‌های خدماتی همچون اورژانس، آتش نشانی و سازمان اتوبوسرانی برنامه های ویژه ای برای رفاه هرچه بیشتر شهروندان و علاقمندان به حضور در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته اند. همچنین پلیس راهور با هدف نظم بخشی به ترافیک و رفت و آمر شهروندان تهمیداتی پیش بینی کرده است.

استقرار ۱۷ خودروی اورژانس اطراف ورزشگاه

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران تمهیدات در نظر گرفته شده برای هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

اسماعیل فراهانی در این باره گفت: ناوگان امدادی مرکز اورژانس تهران در مسیرهای منتهی به استادیوم، اطراف و داخل استادیوم آزادی به هموطنان و فوتبال دوستان خدمت‌رسانی می‌نمایند.

وی افزود: مدیر جانشین ناحیه غرب اورژانس تهران به عنوان فرمانده عملیاتی میدان در استادیوم مستقر است و کلیه پایگاه‌های اورژانس در نزدیکی مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی به صورت ویژه در حال آماده باش هستند.

فراهانی تصریح کرد: مرکز فرماندهی ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیز به صورت ویژه جهت دریافت تماس‌های مددجویان آماده‌باش است.

وی همچنین جمع کل ناوگان به کارگیری شده برای شهرآورد را به شرح زیر اعلام کرد:

تعداد ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس

تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس

تعداد ۴ دستگاه موتور لانس

تعداد ۱ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات

لازم به ذکر است تمهیدات ویژه برای افزایش ناوگان آمبولانسی در زمان مورد نیاز نیز پیش‌بینی شده است.

ارائه خدمات اتوبوسرانی تهران به تماشاگران دربی پایتخت

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ارائه خدمات حمل و نقلی به تماشاگران هشتاد و پنجمین دربی‌ سرخابی‌های پایتخت خبر داد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس – استقلال که روز پنجشنبه مورخ ۴ آبان در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد به منظور رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی تماشاگران را منتقل می‌کند.

تماشاگران می‌توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات عزیمت کنند.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای دربی ۸۵

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی شهرآورد بزرگ تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به آمادگی کامل پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری شهرآورد پایتخت در روز پنجشنبه، گفت: با توجه به زمان دیدار دو تیم پر طرفدار استقلال و پرسپولیس در روز پنجشنبه و تداخل ترافیک ورودی به استادیوم آزادی با بار خروجی پایتخت در عصر پنجشنبه، طرح ترافیکی کاملی برای این دیدار از سوی پلیس راهور پایتخت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های انجام گرفته، همکاران از ساعات اولیه صبح در معابر منتهی به استادیوم آزادی استقرار خواهند داشت و تا پایان این دیدار معابر مورد نظر را تحت پوشش ترافیکی قرار می‌دهند.

عابدی گفت: همچنین بر اساس تدابیر اتخاذ شده به منظور تسهیل در آمد و شد در روز پنجشنبه، توقف هرگونه وسیله نقلیه در معابر رینگ اصلی استادیوم آزادی و ضلع شرقی و غربی استادیوم ممنوع بوده و در صورت توقف، وسائل نقلیه خاطی با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی با توصیه به طرفداران هر دو تیم سرخ آبی پایتخت برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی گفت: از طرفداران این دو تیم تقاضا داریم با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌های استادیوم آزادی، حتیالمقدور از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو برای حضور در استادیوم استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال طرفداران فوتبال برای دیدن این مسابقه در استادیوم آزادی، همکاران ما موظف خواهند بود در صورت اشباع ظرفیت پارکینگ‌های استادیوم، معابر منتهی به استادیوم آزادی را مسدود کنند.

آماده‌باش آتش‌نشانی از ظهر امروز برای دربی ۸۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان برای شهرآورد ۸۵ را تشریح کرد و از آماده‌باش نیروها از ساعت ۱۳ امروز(پنجشنبه) خبر داد.

سید جلال ملکی در مورد تمهیدات آتش‌نشانی برای شهرآورد ۸۵ اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمام تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی دربی به کار می‌بندد و علاوه بر اینکه امروز ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر، در آماده‌باش خواهند بود،‌ ایستگاه شماره ۲۰ که جنب ورزشگاه آزادی قرار دارد در آماده باش‌ ویژه است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی از ساعت ۱۳ در محل‌های مشخص حضور پیدا می‌کنند گفت: ۱۳ دستگاه خودروی سنگین، ۵ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۶۰ نیروی عملیاتی از ساعت ۱۳ در پارکینگ‌ خودروهای شخصی و اتوبوس شرکت واحد، درهای ورودی و خروجی ورزشگاه، معابر و بزرگراه‌های اطراف تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن تردد حاضر می‌شوند و اوضاع ایمنی را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد تا چنانچه اتفاقی رخ داد، نیروهای کمکی از ایستگاه‌های اطراف اعزام شوند اضافه کرد: همچنین تعدادی از مدیران ارشد عملیات با خودروهایی که در اختیار دارند به گشت زنی می‌پردازند و ضمن بررسی وضعیت ایمنی منطقه به نیروهای آتش‌نشان مستقر هم سرکشی می کنند.

ملکی با اشاره به حضور بعضی از تماشاگران از شب گذشته در اطراف ورزشگاه گفت: کارشناسان به دفعات از بخش‌هایی که این افراد در آنجا مستقر بودند بازدید و اوضاع ایمنی را بررسی کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین گفت: تقاضای ما از حاضران در ورزشگاه این است که مثل همیشه با نیروهای امدادی به خصوص آتش‌نشانی همکاری کنند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و سپس به نیروهای مستقر و یا شماره ۱۲۵ اعلام کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران