کد خبر : ۱۱۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
فرهنگ خودروهای ژاپنی تعریفی خاص در صنعت خودروسازی جهان دارد. در کلوپ خودروهای ژاپنی می‌توان به GT-R های افسانه‌ای، تیون‌های زیبا و فوق‌العاده از ابرخودروها و خودروهای فوق‌العاده و کوچک ژاپنی اشاره کرد که اکثر آنها در شمار خودروهای خوب و ارزشمند قرار می‌گیرند. در این میان بخش بزرگی از خودروهای خوب و طیف وسیعی از کانسپت‌های فوق‌العاده در شو خودرویی توکیو گرد هم جمع شده‌اند.
به گزارش خودروکار، ژاپنی‌ها در نمایشگاه خودرویی سال 2017 خود در نمایش مفهومی‌های زیبا و هیجان انگیز سنگ تمام گذاشته و رقابتی ظاهر شده‌اند.

مفهومی‌های دیوانه‌کننده سوزوکی در توکیو

سوزوکی با نمایش "ئی- سوروایور" خود خط مشی طراحی و ظاهر SUVهای کوچکش را تا 100 سال آینده تعیین کرده است.

برخی از قسمت‌های ظاهری خود را از خودروهای جیمنایس و ویتارا قدیمی گرفته و برخی از مشخصات آن بسیار رشدیافته  و به روز است. همه چیز در خودرو برق می‌زند و جدید طراحی شده است. درهای شیشه‌ای، قابلیت محرک تمام چرخ، و چرخ‌هایی با ترکیب آبی روشن نگاهتان را به این خودروی سوزوکی جلب خواهد کرد.

مفهومی‌های دیوانه‌کننده سوزوکی در توکیو

یکی از جالب‌ترین‌ بخش‌های این مدل مفهومی فرمان آن است. البته این جذابیت در بسیاری از خودروهای امروزی دیده می‌شود، اما سوزوکی فرمان جدیدش را برای یک قرن جلوتر طراحی کرده است.  بنابراین می‌توانیم لذت رانندگی با این فرمان را در سال 2117 تجربه کنیم.

مفهومی‌های دیوانه‌کننده سوزوکی در توکیو

اما این نسخه تنها کانسپت جذاب سوزوکی در نمایشگاه توکیو نیست. "اکس- بی" سوزوکی نیز که با الهام از شکل ظاهری اف-جی کروزر تویوتا ساخته شده نیز در غرفه سوزوکی خوش می‌درخشد. خودرویی که قرار است به زودی وارد خط تولید شده و به احتمالا از محبوب‌های روزگار خواهد شد.

مفهومی‌های دیوانه‌کننده سوزوکی در توکیو

از دیگر نمونه‌های جدید این خودروسازی، یک ون مخصوص باربری و یک موتورسیکلت است. سوزوکی امیدوار است این خودروها در آمریکای شمالی و دیگر بازارهای بزرگ جهان طرفداران زیادی پیدا کنند.

مفهومی‌های دیوانه‌کننده سوزوکی در توکیو

مدلی به نام اسپاشیا نیز از دیگر خودروهای ون شکل سوزوکی در این نمایشگاه هستند که قابل تحسین ظاهر شده‌اند.

مفهومی‌های دیوانه‌کننده سوزوکی در توکیو





منبع: عصر ایران

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران