کد خبر : ۱۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
یکی از مدل های قدیمی و کمیاب شرکت کرایسلر با قیمت 575 هزار دلاری به صاحب جدیدش واگذار شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدل Chrysler Ghia Special Coupe خودرویی است که از آن تنها به تعداد محدود 18 دستگاه تولید و راهی بازار شده است. به تازگی یک دستگاه از این خودرو زیبا و کمیاب به قیمت 575 هزار دلار معامله شد تا خبر این انتقال آن در بسیاری از مطبوعات خودرویی دنیا رؤیت شود.

Chrysler Ghia Special Coupe ماحصل همکاری شرکت کرایسلر با شرکت ایتالیایی طراحی خودرو Ghia است و در سال 1953 به عنوان محصول مشترک این دو شرکت در تعداد محدود تولید و روانه بازار شد.




محیط داخلی و بدنه این خودرو به رنگ آبی روشن و تیره بوده و خطوط سفید رنگ استفاده شده در رنگ آمیزی، زیبایی این خودروی کلاسیک کمیاب را دو چندان کرده است.




در زیر کاپوت آن پیشرانه ای 8 سیلندر با توان تولید 180 اسب بخار تعبیه شده است و قدرت تولیدی توسط پیشرانه توسط گیربکس نیم اتوماتیک 4 سرعته  Fluid Torque Drive به چرخ ها منتقل می شود.

با وجود قدمت 65 ساله‌ی این خودرو، بسیاری از قطعات موتور فابریک کارخانه است و خودرویی کم کارکرد و در حد نو به حساب می آید.




کرایسلر یا گروه کرایسلر ال‌ال‌سی شرکت خودروسازی امریکایی است، که بازار عمده آن در ایالات متحده آمریکا وکانادا قرار دارد و در حال حاضر تحت تملک شرکت فیات است. این کمپانی در سال 1925 توسط والتر کرایسلر در دیترویت تأسیس شد و هم‌اکنون، علاوه بر خودروهای کرایسلر، تولیدکننده‌ی خودروهای جیپ و دوج نیز است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobil.haber7.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران