کد خبر : ۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
رییس مرکزاطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور گفت :در این حوادث ۸ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.
به گزارش خودروکار،سرهنگ نادر رحمانی افزود: تصادف بین یک دستگاه پژو ٤٠٥ و ٢ دستگاه وانت تویوتا در استان آذربایجان غربی، منجر به کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن ٢نفر دیگر شد. 

وی  درباره این تصادف که ساعت ٣:٣٠ صبح نجشنبه اتفاق افتاده، گفت:به گزارش پلیس راه سردشت این تصادف در کیلومتر ١٣ مروی-بیولان رخ داده است. علت تصادف، بی توجهی راننده پژو به جلو بوده است.

وی همچنین به تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵و تاکسی پراید در شمال استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٧٥ محورسوران و ساعت ١١ صبح چهارشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته به جای گذاشته است.علت، انحراف به چپ راننده پژو ۴۰۵بوده است.

تهران: تصادف موتور و عابر

ساعت ٣ صبح چهارشنبه ،یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه ٢٤ تهران با یک عابرپیاده برخورد کرد که این تصادف ٢ نفر کشته به جای گذاشته است. علت حادثه، 
ترکیب و تقارن ٢ خطا (۱-موتور سیکلت به علت بی توجهی به جلو به میزان ۵۰ درصد و  ۲-عابر پیاده به علت عبور از عرض بزرگراه به میزان ۵۰ درصد) بوده است.

خراسان شمالی: تصادف ایویکو و اتوبوس

این بار تصادف در کیلومتر ٦ جاده رباط اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه کامیون ایویکو و اتوبوس برخورد کرده اند. تصادف، ساعت ١٦ چهارشنبه روی داده که ٢ نفر مجروح به جای گذاشته است. مقصر، کامیون ایویکو به علت رعایت نکردن حق تقدم بوده است.توضیح اینکه اتوبوس فوق از مبدا مشهد به مقصد آمل با تعداد ٢٠ نفر سرنشین در حال حرکت بوده است.

جنوب سیستان و بلوچستان:واژگونی زانتیا

واژگونی زانتیا در کیلومتر ٢٨ محور ایرانشهر-خاش، یک نفر مجروح به جای گذاشت. این تصادف که منجر به حریق خودرو شده، ساعت ١٧ اتفاق افتاده و علت آن تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده و یک نفر مجروح به جای گذاشته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران