کد خبر : ۱۱۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
در دنیای فیلم های سینمایی و سریال ها گاها اتفاق های بسیار عجیبی رخ می دهد که باعث تعجب همگان می شود.برخی از این دست اتفاق های عجیب ارتباط تنگاتنگی با خودرو دارد که گاها باعث اعصاب خردی علاقمندان به این صنعت می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، فیلم و سریال به هیچ عنوان واقعیت ندارد در حالی که آن ها بسیار تلاش می کنند تا چهره ای واقعی از خود نشان دهند اما گاها اشتباهات فاحشی می کنند که چشم پوشی از آن ها بسیار سخت است. در همین زمینه قصد داریم نگاهی به 5 اتفاق بسیار عجیب خودرویی داشته باشیم که غالبا در فیلم های سینمایی رخ می دهد و هیچ توجیه درستی برای آن وجود ندارد.

سوییچ پشت آفتاب گیر

یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که در اغلب فیلم های سینمایی رخ می دهد قرار دادن کلید پشت آفتاب گیر راننده است. فرقی ندارد شما چه فیلمی را نگاه می کنید چرا که تقریبا در تمام فیلم ها شخصیت اول تنها با نگاه کردن به پشت آفتابگیر سوییچ را پیدا کرده و خودرو را روشن می کند. هنوز مشخص نیست، اولین نویسنده ای که ایده چنین صحنه ای را در فیلم ها داد، هدفش چه چیزی بوده است. در دنیای واقعی هیچکس این عمل عجیب را انجام نمی دهد.

باز گذاشتن درب خودروها و روشن ماندن چراغ ها

این مورد را در همه فیلم ها می توان هر روز مشاهده کرد. همین الان تلویزیون را روشن کنید و این مورد را ببینید. به جرات می توان گفت در اغلب فیلم و سریال ها راننده زمانی که قصد انجام کاری با عجله را دارد از خودرو پیاده شده و درب آن را نمی بندند و خودرو را رها کرده و کیلومترها از آن دور می شود. اتفاقی که محال است در دنیای واقعی رخ دهد. در مثال دیگری می توان گفت تقریبا در تمامی فیلم ها وقتی راننده درب خودرو را می بندد، آن را قفل نمی کند و به مسیر خود ادامه می دهد. این مورد برای چراغ های خودرو نیز تکرار می شود. زمانی که شخصیت اول از خودرو خارج می شود چراغ آن را روشن می گذارد اما مگر این خودروها باتری های جادویی دارند؟

باز کردن صندوق عقب، کاپوت یا درب خودرو با یک حرکت

این مورد شاید یکی از خنده دارترین نکات هر فیلم وسریالی باشد.حتما تا به حال مشاهده کرده اید که در فیلم های پلیسی که با دزدی خودرو هم ارتباط دارد، شخصیت اول با یک حرکت دست یا با چند ثانیه دستکاری کردن قفل درب خودرو یا صندوق عقب را باز می کند. همچنین گاها در فیلم ها دیده می شود که یک شخصیت بدون هیچ مشکلی کاپوت خودرو را باز می کند. این اتفاق ها هرگز در دنیای واقعی رخ نمی دهد و حرفه ای ترین سارقان هم زمان بیشتری برای چنین کارهای غیرممکنی می خواهند.

منفجر شدن خودرو با یک حرکت

این اتفاق دیگر به یک حالت طبیعی بدل شده و دیدن اتفاقی غیر از آن شاید باعث حیرت شود، هر خودرویی با یک تصادف به سرعت واژگون شده و پس از چند ثانیه منفجر می شود. این اتفاق در حالی است که شاید همه باور کرده باشند که با شلیک به خودرو می توان آن را منفجر کرد در حالی که حتی شلیک مستقیم به یک خودرو هم شاید منجر به منفجر شدن آن نشود چه برسد به این که با یک گلوله بتوان خودرویی را به هوا فرستاد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : jalopnik.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران