کد خبر : ۱۱۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی رنو فرانسه در سه ماهه سوم امسال آمار مثبتی در زمینه فروش و سهم محصولاتش در بازارهای مختلف را برجای گذاشته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، درآمد شرکت خودروسازی رنو فرانسه در سه ماهه سوم امسال با رشد 15.9 درصدی به 12 میلیارد و 200 هزار یورو افزایش یافته است. نکته قابل توجه پیرامون رونق سوددهی رنو، تاثیر شراکت با شرکت خودروسازی روس آوتوواز است. البته صرف نظر از میزان درآمد به دست آمده برای رنو از همکاری با شرکت آوتوواز، این خودروساز فرانسوی رشد 9.8 درصدی در درآمد و رسیدن به مرز درآمدزایی 11 میلیارد و 600 هزار یورو را تجربه کرده است.



فروش محصولات رنو در سه ماهه سوم سال 2017 رشد 9.4 درصدی و رقم فروش 886 هزار و 233 دستگاه خودرو را نشان می دهد. مدل های جدید کولئوس، ZOE Z.E.40 و مدل های داچیا من جمله ساندرو در این موفقیت رنو سهم به سزایی داشته اند، ضمن اینکه از نقش پرفروش‌ترین مدل رنو در اروپا یعنی رنو کلیو نمی توان صرف نظر کرد. رنو در سه ماهه سوم امسال 7 هزار و 697 دستگاه خودرو الکتریکی به فروش رسانده که 67 درصد آن به مدل zoe با فروش 6 هزار و 665 دستگاهی است.

همچنین در پی همکاری رنو و شرکت روسی آوتوواز، سهم رنو در بازار روسیه 1.8 درصد افزایش یافته و رشد فروش 24.6 درصدی برای محصولات رنو در روسیه به ارمغان آمده است.

شایان ذکر است که شرکت رنو فرانسه از سال 1898 تا به امروز در عرصه تولید خودرو در حال فعالیت بوده و به واسطه روابط بین المللی و شراکت با بسیاری از شرکت های خودروسازی در سراسر جهان، در سال 2016 میلادی 3 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در بیش از 127 کشور به فروش رسانده است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران