کد خبر : ۱۱۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
چری تیگو 7 جدیدترین محصول سگمنت شاسی بلند برند چری برای بازار ایران است که پیش از ورد به کشور آوازه توانایی های آن بسیار غوغا کرده بود. این شاسی بلند در حال حاضر یکی از بهترین های بازار در میان رقبای چینی است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تیگو 7 با استفاده از الگو برداری از زبان طراحی جدیدی چری، ظاهری کاملا منحصر به فرد دارد. این خودرو را اگر نتوان زیبا خطاب کرد بدون شک می توان اگزاتیک یا همان عجیب و جذاب خواند. 



تیگو 7 به همان اندازه که در ظاهر جذاب و عجیب است در عملکرد فنی نیز حرف های بسیار برای گفتن دارد. این خودرو از پیشرانه ای اقتصادی اما توانمند به حجم 1.5 لیتر مجهز به توربوچارجر بهره می برد که قدرت 147 اسب بخار و کشتاور 210 نیوتن.متر تولید می کند. اما عملکرد بسیار خوب این پیشرانه در گرو گیربگس 6 سرعت اتوماتیک دو کلاچ (DCT) آن است که با هماهنگی بسیار عالی می تواند وزن تقریبی 1.5 آن را در 10.9 ثانیه به تندی صد کیلومتر بر ساعت برساند. این درحالی است که در حالت ترکیبی مصرف سوختی برابر با 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر دارد.




چری به منظور تکمیل ویژگی های مثبت تیگو 7 ویژگی های درخور توجهی را در آن عرضه کرده است که دوربین 360 درجه، سقف پانورامیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر 9 اینچی، 6 کیسه ایمنی هوا، 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین و سیستم کنترل در سربالایی (HHC ) را به آپشن های رایج آن افزوده است.


چری تیگو 7 از سوی شرکت مدیران خودرو به قیمت نقدی 127 میلیون و 900 هزار تومان و شرایط اقساطی متنوع و 2 سال سرویس دوره ای رایگان به همراه 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسد.

خبرنگار خودروکار: مصطفی انیسی
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران