کد خبر : ۱۱۳۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
سفر دو روزه مشتریان ام و ی ام X33S در جنگل های مازندران با عنوان " لذت جنگل نوردی با X33S" انجام شد.
به گزارش خودروکار، طی این کمپ دو روزه که می‌توان آن را از حیث شکل اجرا و دخیل کردن مشتریان در آن در نوع خود منحصر بفرد دانست، شرکت مدیران خودرو با دعوت همگانی از دارندگان خودرو X33S از داوطلبان خواست تا در یک سفر دو روزه به قلب جنگل های مازندران آنها را همراهی کنند. این سفر در روز پنج شنبه با حضور هشت خانواده منتخب X33S سوار یک تیم امداد ، گروه فیلمبرداری و تیم اجرائی سفر خود را به سمت فیروزکوه و جنگل های آلاشت آغاز شد.


اهداف این سفر بررسی قدرت خودرو X33S در مسیر های نیمه آفرودی جنگلی بیان شده است. مسیر حرکت شامل مناطق جوارم، مسیر جنگلی آلاشت، منطقه لفور، بورخانی، نفت‌چال و همچنین بازدید از سد البرز و عبور از منطقه جنگلی شیرگاه بوده است. این مناطق عموما دارای مسیرهای جنگلی و شوسه است که برای تست توانایی های X33S در شرایط آب و هوایی بارانی بعنوان یک چالش جدید مطرح بوده است.


این سفر مطابق برنامه انجام شد و عبور از مسیرهای تعیین شده با اتکا به توانایی های X33S صورت گرفت. مسیر حرکت از منطقه بورخانی و نفت چال با شیب های تند و ملایم و جاده های خاکی و گاهی سنگلاخ توسط رانندگان غیر حرفه ایی و البته بهمراه اعضای خانواده آنها طی مسیر شد. اعضای گروه با اعتماد به توانایی های X33S مسیر 30 کیلومتری کوهستانی- جنگلی را به خودرو‌های خود می‌سپارند، موتور 2000 سی‌سی با قدرت 136 اسب بخار به مدد لاستیک های پهن X33S به راحتی از مسیرهای لغزنده و باران خورده عبور کرده و از پس جاده های جنگلی برمی‌آید.


طول مناسب خودرو و همچنین سیستم تعلیق و فنر بندی بروز شده X33S باعث شده است ناهمواری‌های جاده هیچ احساس نا‌خوشایندی را برای سرنشینان ایجاد نکرده و لذت رانندگی را  دوچندان می‌کند. توانایی حرکت در مسیر های نیمه آفرودی برای X33S یکبار دیگر مورد آزمایش قرار می‌گیرد و اعضای گروه و خانواده از راحتی سواری با این خودرو لذت می‌برند.

فعالیت های متنوع دیگر اعم از بازدید موزه مردم شناسی آلاشت، بازدید از منطقه گردشگری جوارم و اقامت شبانه، بازدید از سد البرز و همچنین انجام مسابقات طناب کشی، آشپزی و مسابقه فنی از از دیگر فعالیت های اعضای این گروه بوده است.


در این سفر دو روزه خانواده‌هایی از شهر های تهران، کرج، گلپایگان، کاشان و نهاوند در این برنامه حضور داشتند. در این سفر سعی شد علاوه بر اعتماد به قابلیت های X33S  از قابلیت های آفرودی آن استفاده شود، خودرو هایی که گاها با ظرفیت کامل بارگیری شده بودند و در عین حال با عبور مسیرهای غیر معمول جنگلی آن را به بوته آزمایش گذاشتند. 

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران