کد خبر : ۱۱۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
مدیرعامل اتوبوسرانی تهران خبر داد
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: از ۶۲۰۰ دستگاه اتوبوسی که در تهران فعالیت می کند، ۳۵۰۰ دستگاه به سن فرسودگی رسیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پیمان سنندجی در  آیین بهره بردرای از ۵۱ دستگاه واگن مترو و ۳۰ دستگاه اتوبوس با اشاره به ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گفت : اتوبوس های جدید که امروز با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل شهرداری تهران رونمایی شد، قرار است در پایانه فیاض بخش و در خطوط خیابان های ۱۷ شهریور و خانی آباد نو خدمات رسانی کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه فصل جدید از نوسازی در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با مشارکت بخش خصوص آغاز شده است، ادامه داد: با وجود اینکه از سال ۸۹ تاکنون دولت به تعهدات خود مبنی بر واگذاری اتوبوس های جدید تهران عمل نکرده است، از ۶۲۰۰ دستگاه اتوبوسی که در پایتخت مشغول خدمات رسانی هستند، ۳۵۰۰ دستگاه به سن فرسودگی رسیده اند.

وی با اشاره به ورود بخش خصوصی در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران بیان کرد: برای نوسازی ناوگان اتوبوس های فرسوده پایتخت نیاز به مشارکت بخش خصوصی و پرداخت تعهدات دولتی داریم.

به گفته وی در حال حاضر هر ماه ۷۵ دستگاه اتوبوس در تهران به سن فرسودگی می رسند و این نشان می دهد که با همکاری دولت، شهرداری و بخش خصوصی باید توجه ویژه ای به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران